Gå til innhold

Nå skjønner jeg ingenting! *bilde av test*

Anbefalte innlegg

Har gått på dobbel pergo denne syklusen fra dag 3-7, er på dag 19 i dag. Har testet etter el fra dag 10 både med BT og CB, ingen positive. sterke streker på BT på 10-12 pluss eggehvite utflod med blodstriper i dag 11 og 12 og det er jo noe jeg aldri har hatt sånn.

Brente av en g-test i går kveld samtidig som jeg tok en el-test bare for å sjekke siden el-testene holder seg sterke men ikke positive, og da syntes jeg at jeg så syner for det kom opp en strek men etter hvert ble den 'borte'. Så i dag tok jeg en ny el-test på morgene samtidig som jeg tok denne g-testen og det kom opp en svak rosa strek(!), men nå ett par timer etterpå, skimter jeg noe men ikke like 'sterk' som den var.

Dette kan jo ikke være mulig, må jo bare være overskuddsfarge på noe vis, og jeg skal teste i morgen igjen for dette skjønner jeg ikke. Og etter 4 år som prøver så tror jeg ikke på noe før jeg sitter med en digital altså, men så rart å se en slik strek da, blir jo litt smårar både her og der :P

Og bare for å slenge med det, jeg har til vanlig korte sykluser på 24-26 dager, med el alt fra dag 9 til 12, og jeg vet jo at man kan få el fra 5 dager etter endt pergokur...men dette er jo ikke mulig!

Meeeeeeen hvordan legger man til bilder nå da, kan man ikke det lengre?

Endret av Athina's verden

Fortsetter under...

Sååå spennende!!!! :D

Det høres jo ut som om du har testet positivt!!!! :D

Forstår godt følelsen din av å ikke tro det!

Men jeg synes virkelig det er din tur nå!!! :)

Anonym poster: 4fbca5205c3084d27782229826bf9254

Sååå spennende!!!! :D

Det høres jo ut som om du har testet positivt!!!! :D

Forstår godt følelsen din av å ikke tro det!

Men jeg synes virkelig det er din tur nå!!! :)

Anonym poster: 4fbca5205c3084d27782229826bf9254

Man blir jo helt smårar når dette skjer, men jeg har ingen tro på at det er virkelig altså, det kan det jo ikke være! Sikkert en ondskapsfull luremus-test! hehe

Annonse

Eeeeeek Jeg skimter en strek der jeg :D

Sitter på dataen for en gangs skyld så kunne forstørre bildet.

Den er riktignok svak, men hvis du bare er 8-9dpo så er jo det forståelig..

Heier på deg nå altså Athina!!! Krysser alt jeg har av fingre for deg!!!!!!!

Jeg ser streken, men usikker på om den er fargeløs (ikke positiv) eller m det er en tidlg positiv test som blir sterkere noen dager. Lykke til!

Den var rosa, hadde den vært grå så hadde jeg ikke tenkt mer over det og tenkt skyggestrek :)

Hyyyyyyyyyl!!! Jeg spyr som en gris og sitter med mobil så får ikke sett bildet!!! HÅPER HÅPER HÅPER!!!!!!!

Pussig at man skal lengte etter å spy, men vi som er 'gamle' i dette prøvegamet gjør jo det, og det ser ut som du virkelig skal få det uggent stakkar hehe

Håper jeg også, tror ikke, men håper! :D Har jo tatt på hundrevis av disse strimlene over årene, og jeg har fått fargeoverskuddstreker, men de har vært mer kladder og dette var en tykk rosa strek.... men kan være at karma føkker med hodet mitt igjen, så det forundrer meg ikke om det er fargeoverskudd, blææææh :)

Heia heia!!!!! :D Hvis du f.eks. hadde el på cd 11, kan du jo være 8 dpo nå, og dermed er en svaaak strek mulig. Får ikke sett med med mobilen, men krysser alt her! :D

Kan jo ikke være mer enn 7-8 dpo så skjønner om denne er virkelig, at den er svak ja, men at den er der skjønner jeg ikke i det hele tatt hehe

Annonse

Eeeeeek Jeg skimter en strek der jeg :D

Sitter på dataen for en gangs skyld så kunne forstørre bildet.

Den er riktignok svak, men hvis du bare er 8-9dpo så er jo det forståelig..

Heier på deg nå altså Athina!!! Krysser alt jeg har av fingre for deg!!!!!!!

Takk Peppa, jeg heier på deg også, følger med deg i trådene og det er på tide at det blir din tur også nå altså! :D

Skjønner vel mer gangen i dette mysteriet i morgen tidlig når jeg tester igjen :)

Jeg ser streken jeg og :D

Herregud! Nå MÅ det bare gå veien!! :D Har testa i to år jeg også og har aldri hatt i nærheten av en sånn strek. Hadde kjemisk i oktober i fjor eneste, men da hadde jeg en sånn strek 12 dpo. Du er jo bare 7-8 så da må det bety noe annet! Haha!! Jeg krysser alt jeg har, til og med beina nå :D :D :D

Jeg får bare spy så mye jeg må :) Helt greit å spy av en slik årsak ;)

Tok en el-test og g-test i kveld på 2/3 timers urin, el-test var sterkere enn i går kveld og jeg ser en strek/skygge på g-testen også weeeeee noe skjer i kroppen men det er lenge til ikm, når enn det er, og dette kan jo like greit være en kjemisk :(

At jeg tok den g-testen i går da, hvorfor måtte jeg gjøre det da, når jeg fortsatt leter etter el...dumme dumme meg hehe

Herregud! Nå MÅ det bare gå veien!! :D Har testa i to år jeg også og har aldri hatt i nærheten av en sånn strek. Hadde kjemisk i oktober i fjor eneste, men da hadde jeg en sånn strek 12 dpo. Du er jo bare 7-8 så da må det bety noe annet! Haha!! Jeg krysser alt jeg har, til og med beina nå :D :D :D

Synes jeg ser deg med hode ned i doskåla med hender og føtter krysset, bare en trønder får sånne ting til å se bra ut :D :D

Synes jeg ser deg med hode ned i doskåla med hender og føtter krysset, bare en trønder får sånne ting til å se bra ut :D :D

Hahaha, med håret i en utslitt grorudpalme fra natten og joggebuksa på halv tolv, tårene renner mens jeg spyr og jeg bærer meg som bare det mens jeg febrilsk prøver å spyle ned mellom hver gang. Sisterna bruker en evighet på å fylles opp :P Eller når jeg stolt klatrer ned den eldgamle bratte trappa fra loftet med spybøtta i handa. Herregud, lekkert :)

Orker ikke sminke meg engang lenger. Nå kommer mannen hjem snart med asiatisk take away til meg, håper jeg klarer å holde på det for ellers blir det stygt i do :)

Herregud snuppa, jeg er så spent på deg at jeg blir kvalm nå :):wub:

Har gått på dobbel pergo denne syklusen fra dag 3-7, er på dag 19 i dag. Har testet etter el fra dag 10 både med BT og CB, ingen positive. sterke streker på BT på 10-12 pluss eggehvite utflod med blodstriper i dag 11 og 12 og det er jo noe jeg aldri har hatt sånn.

Brente av en g-test i går kveld samtidig som jeg tok en el-test bare for å sjekke siden el-testene holder seg sterke men ikke positive, og da syntes jeg at jeg så syner for det kom opp en strek men etter hvert ble den 'borte'. Så i dag tok jeg en ny el-test på morgene samtidig som jeg tok denne g-testen og det kom opp en svak rosa strek(!), men nå ett par timer etterpå, skimter jeg noe men ikke like 'sterk' som den var.

Dette kan jo ikke være mulig, må jo bare være overskuddsfarge på noe vis, og jeg skal teste i morgen igjen for dette skjønner jeg ikke. Og etter 4 år som prøver så tror jeg ikke på noe før jeg sitter med en digital altså, men så rart å se en slik strek da, blir jo litt smårar både her og der :P

Og bare for å slenge med det, jeg har til vanlig korte sykluser på 24-26 dager, med el alt fra dag 9 til 12, og jeg vet jo at man kan få el fra 5 dager etter endt pergokur...men dette er jo ikke mulig!

hvor lang er din luteafase?

hvor lang er din luteafase?

12 dager :)

Hahaha, med håret i en utslitt grorudpalme fra natten og joggebuksa på halv tolv, tårene renner mens jeg spyr og jeg bærer meg som bare det mens jeg febrilsk prøver å spyle ned mellom hver gang. Sisterna bruker en evighet på å fylles opp :P Eller når jeg stolt klatrer ned den eldgamle bratte trappa fra loftet med spybøtta i handa. Herregud, lekkert :)

Orker ikke sminke meg engang lenger. Nå kommer mannen hjem snart med asiatisk take away til meg, håper jeg klarer å holde på det for ellers blir det stygt i do :)

Herregud snuppa, jeg er så spent på deg at jeg blir kvalm nå :):wub:

Hehe høres skikkelig sjarmerende ut, og jeg regner med mannen din blir varm både her og der av den grorudpalmen din, kjenner vibrasjonene her altså :P:D

Blir empatisk kvalm jeg også, og husker så altfor godt hvordan det var, æsj og fyyy...måtte svelge ett par ganger nå og synes jeg kjenner smaken av galle...mmmmm yuuuum :P

Regner ikke med at jeg er gravid, enten er det vel overskuddsfarge eller kjemisk ellerno, kan ikke fatte at det klaffet nå, enda jeg skjønner biologi altså hehe. Men tester igjen i morgen tidlig, og er den blenda så vet jeg at det var en høkkert test jeg tok i dag :)

Jeg er spent :)

I dag var den blenda, eller jeg ser noe der, men på ingen måte som i går med svak rosa strek :( Så det var vel bare overskuddsfarge i går eller at jeg helt tilfeldig fanget opp en kjemisk, så jaja sånn går nå dagene :) Og nå skal jeg slutte å stirre på den hvite testen før jeg begynner å se dansende rosa elefanter på den :P

Ha en super dag i solen alle sammen, klem :wub:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...