LillePipp Skrevet 10. april 2013 #1 Skrevet 10. april 2013 Jeg har en 8 dager gammel datter (født 36+5) og alt har gått bra med amminga så langt. Hun legger muligens litt lite på seg, men kurven går oppover, så det er ingen alvorlige problemer De første dagene hadde jeg skikkelig melkespreng, men nå de siste 2-3 dagene har det ene brystet blitt helt mykt. Det andre er litt "småhardt" på steder, men blir mykere, det også. Er melka mi i ferd med å forsvinne eller har jeg for lite? Hun spiser minst i hvert fall hver 3. time, natt som dag, og virker alltid mett og fornøyd. Likevel er jeg redd for at melkeproduksjonen min ikke skal holde seg/bli høy nok til å holde følge med henne. Jeg vil så gjerne fullamme
.Lillemy. Skrevet 10. april 2013 #2 Skrevet 10. april 2013 Hei og gratulerer med baby :-) Melkeproduksjonen stabiliserer seg etterhvert, og man trenger ikke og ha mindre melk selv om brystene blir myke. Hos meg var brystene bare store og harde de første dagene, så stabilisere det seg. Og melken forsvinner ikke over natten. Ofte har baby økedøgn/dager for å øke produksjonen av melk, hvis de har behov for det. Hvis babyen din virker mett og fornøyd, og har 5-6 gode våte bleier i døgnet så har du nok rikelig med melk.:-)
LillePipp Skrevet 10. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2013 Takk for beroligende svar Jeg tror vel egentlig det du sier selv, men jeg har det med å bli bekymret likevel Hun spiser, virker mett og fornøyd, og tisser og bæsjer som en gud, så da er det vel helt greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå