Gå til innhold

gladnyhet på ul i går :-D

Anbefalte innlegg

Har som mange av dere vet vært inn og ut av sykehus både men innleggelser og kontroller nå siden jul.

Siste innleggelse var fordi han var aaaltfor liten i vekst. Hele -37%. Kontroll senere samme dag var litt bedre, men fremdeles -25%.

Etter dette har jeg hatt kontroll hver uke og disse har vært mye bedre, variert mellom -8% og -11%. Hadde 4. Kontroll i går.

Legen sa nå at de muligens har tatt feil og det verken feiler meg eller babyen noe som helst! Han følger sin egen kurve og det at han er liten gjør jo ingenting!

Han regnet ut (bare grovt ca mål) at dersom han fortsetter i denne veksten så er han ca 3 kg til termin. Blir uansett ikke store karen, men hva gjør vel det? Det tar han jo igjen på utsiden :-)

Skal fortsette å få til kontroller hver uke frem til han kommer uansett, både for å beroligge meg og for å se at alt fremdeles er som det skal. Var ingen fare i det hele tatt om han skulle bli født fra og med nå og utover heldigvis så nå skal jeg slutte å kjenne på alle vondter i frykt for at noe er på gang.

Han var også snill med meg og sa at siden de hadde skremt meg så mange ganger og jeg har vært så redd og bekymret hele tiden så skal jeg garantert slippe overtid. Har han ikke kommet før så blir jeg satt igang på termindagen :-D

Er forresten 33+6 i dag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144037216-gladnyhet-p%C3%A5-ul-i-g%C3%A5r-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk alle sammen, det er så deilig å endelig kunne senke skuldrene litt! Vet ingenting om modning osv da for det har de ikke sjekket, men som han sa; ingen fare om han skulle komme i morgen :-)

Kunne også leve helt som normalt, så flinke meg skulle gjøre husarbeid i dag. Har jo ikke leet en finger på mange måneder! Endte jo selvsagt med å springe rundt her som en jojo og tørket støv, støvsuget, vasket hele kjøkkenet osv.... Og nå sitter jeg selvfølgelig her i sofaen med knallharde kynnere :-D haha man lærer så lenge man lever sies det :-)

Haha.. Ja, hva skal jeg si... Kjenner den følelsen gitt.. Hehe.. En dag hvor bekkenet er nogenlunde og jeg gjør litt mer enn jeg burde så ender det med lenket til sofaen, krykker og kynnere av en annen verden.. Hehe.. ;-) jaja.. Men jeg vet vel ikke hva det er å ha vondt før fødselen er i gang tenker jeg.. Ks sist gang, så blir spennende dette.. :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...