Gå til innhold

Tror kanskje noe er igang her!

Anbefalte innlegg

Hei alle dere!

Våknet av magesmerter rundt 5 tiden, og begynte å tenke at dette var rier, nå er jeg overbevist om at det er det :) Sto opp aleine siden dem kommer med gode mellomrom (først 11min), nå er det ca hvert 6-8 min. Varer i ca 40sek før de slipper taket. Blir litt sånn paralysert når de kommer, puster meg gjennom dem og klemmer meg fast i noe..

Tenkte å ta meg en dusj nå også vekke mannen, har jo en liten gutt på straks 3 også som må opp til bestemora si også.

Når burde vi ringe føden?

Håper virkelig dette betyr at lille snuppa vår kommer idag, og at dette ikke bare er tull :P

Jeg er foresten 40+2 idag, med termin imorgen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144037196-tror-kanskje-noe-er-igang-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alle dere!

Våknet av magesmerter rundt 5 tiden, og begynte å tenke at dette var rier, nå er jeg overbevist om at det er det :) Sto opp aleine siden dem kommer med gode mellomrom (først 11min), nå er det ca hvert 6-8 min. Varer i ca 40sek før de slipper taket. Blir litt sånn paralysert når de kommer, puster meg gjennom dem og klemmer meg fast i noe..

Tenkte å ta meg en dusj nå også vekke mannen, har jo en liten gutt på straks 3 også som må opp til bestemora si også.

Håper virkelig dette betyr at lille snuppa vår kommer idag, og at dette ikke bare er tull :P

Herregud det er jo så spennende! :) Gleder meg til det blir min tur! Men det er enda 27 uker til hehehe :) Lykke til!!!

Hei alle dere!

Jeg våkna btw også kl 5 om morran. Så ringte jeg føden en time etter jeg sto opp. Jeg venta forresten til det var 3 min mellom hver ri før jeg dro (har 10 min å kjøre til sykehuset) Tre timer etter jeg sto opp var hun født! :)

Hei hei, er hjemme enda. sist gang gikk åpningstiden veldig tregt, er 5 min hver mellom hver ri nå, og dem er steeerke, klynker for hver gang nå! Så driver å ordner litt rundt her mellom hver ri mens mannen leverer ungen i barnehagen hehe :P Her multitaskes det!

Vi ringer føden så snart han kommer hjem :) Hatt modningsakupunktur denne gangen, så er jo litt redd for at dette kan gå en god del raskere, vi har jo også tross alt 40min til sykehuset, så begynner nok å få dårlig tid nå :) Tar med nettbrett og tlf, så skal holde tråden oppdatert så lenge jeg klarer og når jeg har født såklart! :)

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...