Gå til innhold

Hormonspiral; hvor lenge er det meningen jeg skal blø egentlig??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja, jeg blødde i nesten tre måneder.. Bare spottet innimellom, men likevel. Og de neste tre månedene har jeg blødd litt til og fra, mye blodblandet utflod, dager jeg blør en del osv. Lurer på å kvitte meg med den. Mulig mannen steriliserer seg i stede, men virker litt drastisk..

Leste i pasningsvedlegget at dersom man fortsatt blør etter seks måneder, skulle man kontakte lege.

Endret av Ikkesåallerværst

blør ikke så veldig mye jeg da, spotter bare litt nå og da.

ikke så at jeg reagerer så veldig på det egentlig.

Blødde skikkelig 1 dag etter jeg satte den inn, og etterpå så har det vært så vidt litt spotting, snart en mnd siden jeg satte den inn

Jeg har blødd stort sett hele tiden siden jeg satte den inn for 6 mnd siden... (bortsett fra en blødningsfri uke her og der). Er rimelig lei, men var hos gynekolog i dag og hun mente at det fortsatt er en mulighet for at det kan gå seg til. Forsøker å holde ut litt til. Alternativet er sterilisering av mamma her også...

Jeg har blødd stort sett hele tiden siden jeg satte den inn for 6 mnd siden... (bortsett fra en blødningsfri uke her og der). Er rimelig lei, men var hos gynekolog i dag og hun mente at det fortsatt er en mulighet for at det kan gå seg til. Forsøker å holde ut litt til. Alternativet er sterilisering av mamma her også...

Mente selvfølgelig sterilisering av mannen, ikke mamma..

Annonse

Hadde ikke fått tilbake mensen da jeg satt den inn,så gikk det en uke ig så begynte jeg å blø. Bare litt,men nå har jeg blødd i 2,5 uker og det er veldig irriterende! Hvor lenge skal dette fortsette??

Jeg satte inn min hormonspiral den 31 januar og blør fortsatt... kjedelig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...