Gå til innhold

Nødvendig med uv telt i syden til baby 9 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal reise til syden med baby som da blir 9 mnd mens vi er i syden. Han åler seg nå, er det nødvendig med uv telt da?

Tenker kanskje at han åler seg ut av teltet. Noen erfaringer?

Fortsetter under...

Skrevet

lurer på det samme, vi reiser også når lillegutt er 9 mnd! :)

Skrevet

jeg skal kjøpe :) fint å ha hvis det er veldig varmt, når hun er rolig og evt hvis hun sovner :) tror jeg vil irritere meg hvis jeg ikke har med hehe

Skrevet

Jeg skal til syden når han er 8 mnd. Tror vi bare holder oss i skyggen heller egentlig

Skrevet

vi har hatt det med på noen av våre turer og synes det er veldig greit å ha. Ikke bare blir det et sted med skygge for barnet, men det blir et kjekt sted å samle alle sakene sine sammen også. Jenta vår koste seg og slappet av, duppet til og med av litt i uv teltet sitt i fjor og da var hun 4 år gammel. Ekstra kjekt hvis man er på strender hvor det ikke er solseng og parasoll utleie.

Skrevet

Vi hadde ikke det, hadde henne i skyggen og av og til i sola. Hun var 9 mnd da. Smurte henne med 50 solfaktor og hadde med solbriller og brukte sånn uv-drakt ved bading samt solhatt med uv.

Annonse

Skrevet

Tusen takk for svar og erfaringer! :-) Tenker at vi ikke trenger heller, han vil nok ikke ligge/sitte i ro i et uvtelt. Vi har uvskjerm til vogn, og det er parsoller ved bassenget på hotellet. Han vil nok også være med å bade mye i bassenget.

Hadde ikke når vi var på tur med eldste når han var 10 mnd, han hadde begynt og reise seg og gikk med støtte, så tenker at en 9 mnd baby ikke har ro til å sitte så mye i ro heller ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...