Gå til innhold

Jeg er helt på gråten :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

strø kanel rundt inne(eller sett ut skåler med det),maur skyr lukten av kanel.Jeg hadde masse maur på kjøkkenet i fjord,og etter å ha støvsugd opp en bråte maur,satt ut maur bokser,og spraya med insektsspray,la jeg ut kanel,har ikke sett en maur etter det.Annbefaler deg også og sjekke,hvor kommer de inn,er det noen maurtue ute? er det mye maur ute også,så legg kaffegrut rundt huset,dette liker heller ikke mauren.funker ikke dette,kan det være dere må spraye ned førsteetg,så om ikke skadedyrfirma dere har hatt på befariung gjør det,finn ett annet.Ville også klaget på huskjøpet,krevd rabatt....er ikke bare bare m masse insekter innendørs.Lykketil

Anonym poster: 4456fdd6f5b63bd233f192fd1e9e8df0

Skrevet

Ville også ha tatt en fuktsjekk. Den mauren som er mest vanlig i kjellere er sukkermaur, som er helt ufarlige for treverk. MEN de trives veldig godt i fuktige, varme omgivelser, for eksempel mellom varmekabler og gulv på et bad i en fuktig kjeller. Vi hadde store problemer med maur i fjor da vi flyttet inn, og det endte med stor lekkasje og ny drenering. Siden dreneringen var tett var muren i kjelleren helt dynket i vann...

Anonym poster: 1e827edce9947ca1cecf2f283061bb39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...