Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #26 Skrevet 11. april 2013 Var bare meg og mamma. Har sett henne naken på badet flere ganger. Selv er jeg kjempe sjenert når det gjelder kroppen min og viser den aldri frem til noen. Anonym poster: eb38ec5d008d98758f6a5b2360c451d3
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #27 Skrevet 11. april 2013 Vi var kanskje litt for frimodige hjemme hos oss, for jeg har en tendens til å glemme å lukke døra når jeg skal tisse Vi kunne fint sitte på do og gaule til de andre i huset. Har hatt et naturlig forhold til nakenhet, selv om jeg bodde med mamma og stefar kunne jeg fint tisse mens stefar sto i dusjen f.eks. Samme med min far selv om jeg ikke bodde sammen med han, vi har stått oppå hverandre i et sammensurium på badet både han og mine (halv)søsken. Datteren vår er bare to år så hun er ikke så bevisst på nakenhet enda, men både jeg og pappaen hennes dusjer sammen med henne og er naken sammen med henne. Håper på at hun også får et naturlig forhold til kropp og nakenhet uansett hvordan kroppen hennes ser ut. Hverken jeg eller mannen min har modellkropp, men innenfor familien skal vertfall ikke dette ha noe å si syns jeg Anonym poster: af52746b90acfeda8ccfbe27bf2c07d4
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #28 Skrevet 11. april 2013 Mamma løp mer eller mindre naken rundt i huset. Pappa var litt mer av typen som ville dusje i fred. Jeg skjønte ikke vitsen med det og prøvde stadig å komme meg inn på badet mens han dusjet (ikke for å se, men fordi jeg hadde ærend der). I dag forstår jeg veldig godt hvorfor han var sånn. Han delte hus med 4 damer - kone og tre døtre. Det minste han burde kunne forlange var jo å få dusje i fred. Stakkars mann, haha. Jeg har et veldig avslappet forhold til nakenhet (i hjemmet) i dag. Det samme har min mann. Våre tre gutter (8, 5 og 2) finnes ikke sjenerte. Åtteåringen skjønner ingenting når jeg sier han må gå alene i garderoben fordi han er for stor til å være med oss i damegarderoben. Hæ, hvorfor det da liksom? Anonym poster: c0c9b3d3c31b20d47e0692f9d0934426
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #29 Skrevet 11. april 2013 Sett moren min naken, badet med henne, snakket om kropp, etc. Men mobbingen på barne-ungdomsskolen tok knekken på selvfølelsen min. Kommer nok ikke til å være naken foran mine barn. Eksen hadde en mor som var besatt av kropp og helse, og var alltid naken. Han har fått et forskrudd syn på kropp selv, så at det ALLTID er den ene eller andre veien tror jeg ikke noe på. Anonym poster: 768bfd85d98ca97527df2b1fbf184721
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #30 Skrevet 11. april 2013 Jeg har veldig problemer med nakenhet. Tror ikke mamma hadde det uten at jeg kan si det for sikkert. Men i voksen alder har jeg vanskelig for å vise meg naken for mannen til og med. Kan ikke sove naken heller. Anonym poster: 66d556896652c0de3dc67195176abab4
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #31 Skrevet 11. april 2013 Kan ikke huske jeg så noen av dem fly rundt i huset nakne, men nakenhet er helt normalt her i huset iaf. Tenker da ut fra dusjen ol. Mannen er veldig frigjort..haha. Han kan stå naken foran mora si å tørke seg etter badestamp bading på hytta.Hu har jo sett han naken før som han sier og forøvrig har rett i. Det gjør liksom ikke jeg da:-P Anonym poster: 6319700a3a023d3ca17a6aa197b2fae2
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #32 Skrevet 11. april 2013 Naturlig forhold til nakenhet her også. Mamma og jeg er nok ganske like, sånn midt på treet. Jeg ser at min eldste ikke kommer inn på badet mens jeg dusjer like ofte lenger, og han har heller ikke behov for å dusje sammen med meg. Minsten vil helst bade og dusje sammen. Jeg sover med truse/singlet, fordi jeg vil at ungene skal ha på klær om natten (dette pga temperatur, ikke nakenhet) Alt med måte, jeg syns det er litt merkelig å rusle naken rundt i huset, og syns ikke at andre enn nærmeste familie har noe på badet å gjøre mens jeg er der (naken) Syns også at man godt kan lukke og gjerne låse når man er på toalettet hos andre. Har nemlig opplevd et par bestemødre som syns det er helt ok å sitte på ramma og trykke uten å lukke døra. Det er ikke lekkert.... Anonym poster: 5c5d8147000fb788dcf286a6dda0630a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå