Gå til innhold

Har noen opplevd at ingen sæd har rent ut etter sex?

Anbefalte innlegg

Skikkelig rart, vanligvis kommer det store mengder ut etter sex selv om jeg ligger 30 min eller 1 time på ryggen etterpå.

Det samme i dag tidlig, men det kom kun et par dråper ut etterpå?

Har dere noen forklaring på det? Det jeg tenkte var at alt forsvant opp i egglederne siden livmorhalsen var åpen, men var sikker på at eggløsningen var lørdag eller søndag å da får jeg ikke det til å stemme at den skulle være åpen nå.....???

Anonym poster: afe4ffd4fad50f4f77687e0fa46042e6

Fortsetter under...

En venninne av meg som har lest myyye de siste årene påstår at det er et godt tegn ift å bli gravid.

Jeg har opplevd det en gang, da jeg ble gravid. Riktignok mistet jeg tidlig, men det har ikke noe med det å gjøre.

Hvis mannen har hatt normal sædmengde så skal du se du nå er blitt gravid :)

Anonym poster: ce5033f0f343b1a63a29e6eb6a6a6b69

Fasinerede!

Det rant ingenting ut av meg heller, annet enn det lille som fulgte etter når han dro seg ut. Jeg syntes det var rart, men har ikke tenkt noe særlig over det før nå.

Skal bli spennende dette da, å se om det kan stemme det som dere skriver her :)

Takk for svar...

Veldig rart dette her, og spennende...aldri opplevd dette før, mannen har god produksjon og selv de gangene vi har hatt sex hver dag i 5 dager er det mye på siste runden.

Nå har vi hatt sex fredag, søndag morgen og i dag tidlig, så det burde jo ha fylt seg opp litt i den pungen med 2 dager opphold...

Hele helgen har jeg gått å tørket meg, det har kommet ut store mengder sæd( sikkert også eggløsningsslim) mens i dag var det bare noen dråper han dro med seg på vei ut, og nå har det gått mange timer siden sex og fortsatt har det ikke kommet ut noe, selv ikke når jeg har vært på do, da pleier det jo å komme masse.

Synes det var så rart at jeg måtte ringe mannen å høre om han FAKA ORGASMEN Hahahahahhaah.......

Vi får håpe det er som derer skriver, POSITIVT :)

Hi

Anonym poster: afe4ffd4fad50f4f77687e0fa46042e6

Annonse

Dette har jeg aldri tenkt over egentlig.pleier alltid å renne noe ut hvis jeg reiser meg opp kort tid etter sex. Men de to siste kveldene har vi hatt sex og så har jeg lagt meg til å sove... Har ikke rent noe ut dagen etter da... Hvor bir det av egentlig ?? Hahaha mye vi skal lure på : ))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...