Gå til innhold

Høygravid i dag :-)

Anbefalte innlegg

Bare 40 dager igjen til termin med tvillingjentene :-) Fantastisk å ha kommet så langt :-) Bare sjarmøretappen igjen nå, og den håper jeg ikke blir altfor lang, da det meste er ubehagelig nå :-/ Ny kontroll i morgen, håper å få vite noe om evnt igangsetting da, men det blir nok uansett noen uker til det da.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144036996-h%C3%B8ygravid-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og der var jeg ikke gravid lenger i det hele tatt :-) På ul kontroll på onsdag, med 39 dager igjen, fikk jeg påvist svangerskapsforgiftning. Ble lagt inn til observasjon, og undersøkelsene viste også åpning og godt moden. Fredag kveld gikk vannet spontant, og etter 7,5 time var tvillingene født. Synes det var en forholdsvis tøff og vond fødsel ifht forrige gang, men det gikk nå bra da. Jeg ikke fikk pressrier, så etter noen timer med full åpning fant de frem tangen. Da greide jeg plutselig å presse på de neste riene og tvilling 1 kom kl 4.13. Da hjerterytmene til begge to hadde sunket den siste tiden, gikk de rett på tangen og fikk tvilling 2 ut kl 4.20. Begge var friske og raske da de kom, og fhhv store til å bli født i uke 35+2. 2240g og 2665g. Rart, men veldig deilig at det plutselig er over, så nå bare nyter vi prinsessene våre:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...