Gå til innhold

Hvilke bilseter har dere når babysetet er for lite?

Anbefalte innlegg

Ser de har tilbud på barnas hus i morgen. Britax Multitech og Besafe izi combi X3 blant annet. Er vel stort sett de som er å velge i fra 9 kg, utenom cybex som er litt dyrt til å bare gå til 18 kg.. Men kunne egentlig helst tenkt meg Cybex Sirona. Hva har dere eller hva skal dere kjøpe?

Fortsetter under...

Jeg lurer på når man kan bytte? Har en stor gutt, men han er bare 3 mnd. Er ikke de neste setene mer sittende? Er det ok så tidlig? Beltene i den vi har er trange og festene er helt oppe nå, enda går beina på yttersiden av stolen!

Jeg lurer på når man kan bytte? Har en stor gutt, men han er bare 3 mnd. Er ikke de neste setene mer sittende? Er det ok så tidlig? Beltene i den vi har er trange og festene er helt oppe nå, enda går beina på yttersiden av stolen!

Min er 7 mnd og rundt 8,5 kg, og jeg er glad jeg ikke har byttet ennå. Har maxicosi cabriofix, hva har du? Ser at det begynner å bli litt trangt, men varer nok en liten stund til. Setene som er til mer enn 13 kg er vel litt brattere ja, uten at jeg vet så mye om dette. Så ville nok ventet lengst mulig, kanskje du kan spør på en butikk som selger bilseter. De har jo ofte greie på det, og kan se om barnet er for stort for setet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...