Gå til innhold

herregud så sur og grinete jeg er om dagen. .. blir helt oppgitt av meg selv. fle re hormonelle?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja! Jeg var nettopp på butikken for å handle mat. Plutselig velter det inn med hundreogørtiførti elever fra den lokale videregående skolen. De var overalt i butikken, og lagde en helt vanvittig lang kø. Jeg kjenner butikksjefen, så jeg tenkte at "NÅ SKAL JEG TA TAK I PROBLEMET! Det må da være en begrensning på max 3 elever i butikken på en gang!"

Heldigvis fant jeg han ikke, og det er jeg glad for nå! Hadde vært litt pinlig å skjelle ut butikksjefen fordi det er andre i butikken enn bare meg. Hehe, hormonell? JA!

:)

Kjenner meg nesten konstant irritert! Over helt uvesentlige ting som jeg vanligvis ikke lar meg irritere av. SLITSOMT JA! Er hvertfall godt å høre at det er fler enn meg her ;) har ikke merket så mye til at jeg er unormalt mer sårbar.. ennå hvertfall :)

Annonse

Uff jeg tror jeg tar tilbake det jeg skrev over her om at jeg ikke er blitt spes sårbar... Ser på Oppdrag Nordnorge, og begynte gråte her når Haakon skulle reise hjem.. Hjelpe meg, er det mulig.. jaja ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...