Gå til innhold

Hva var deres symptomer før ikm??:)

Anbefalte innlegg

Lister meg inn her på besøk jeg...har ikm nå i slutten av uken og føler meg egentlig veldig gravid!!! Jeg har menssmerter som kommer og går, kjennes virkelig ut som tanta kommer, men nei! Også mye hvit seig utflod (sorry ekle detaljer) :P og jeg er så kvalm hele tiden...og sulten...tok test idag tidlig som var negativ...men håper den blir positiv innen noen dager!! Noen som vil dele med meg deres erfaring??! :)

Fortsetter under...

Jeg hadde eggløsning (tydligvis) rundt den 10 mars og fikk ømme pupper den 13 mars.

Fikk menssmerter lenge før mensen noe som er uvanlig.

Hadde også en del halsbrann før ikm.

3-4 dager før ikm hadde jeg diare på morran og ikke noe annet enn det i 2-3 dager.

Natt til 2.april hadde jeg så menssmerter i mage og rygg at jeg trodde jeg skulle dø. pleier aldri å ha så vondt!

når da mensen ikke kom den morran heller da skjønte jeg at noe var på gang.... dessuten så kjente jeg der ned og jeg var hoven!

jeg trodde det var hormonene mine som var enda værre enn vanlig men bestemte meg for å ta en test før jeg reiste til legen, for jeg tenkte sikkert at jeg måtte ta en der uansett.

sjokket ble STORT da den var positiv da jeg egentlig ikke kan få barn! :-)

Annonse

Spennende! :-)

Jeg forsto egentlig at jeg var gravid når jeg sovnet på sofaen to kvelder på rad 4-5 dager før ikm. Det har jeg ikke gjort siden forrige gang jeg var gravid ;-) I tillegg hadde jeg skikkelig mageknip/luft i magen og ømme bryster.

Lykke til!

Jeg pleier alltid å begynne å spotte en uke før mensen,men det gjorde jeg ikke denne gangen. Samtidig frøs jeg ofte,selv om jeg satt med pledd og fyrte i peisen. Og blødde litt neseblod hver dag siden eggløsning,har lest at de er en symptom. Hvordan er det med deg,har du testet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...