Gå til innhold

Gravide i Sandnes/omegn

Anbefalte innlegg

Jeg har så vidt rukket å bli gravid (4+2), men har ventet så lenge på denne graviditeten, at jeg var snar med å komme tilbake til dette frumet! :D

Flere i sandnes området som er gravide? :)

Jeg har et desember barn i magen :)

Hadde jo vært gøy å kommet i kontakt med flere i området, og kanskje fått til noen treff etterhvert... :)

* Venter i spenning *

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144036683-gravide-i-sandnesomegn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :-)

Bor på forus,og har fått foreløpig termin 22 okt. Jeg har nok vært en av de heldige som har sluppet unna kvalmen,men har hatt litt andre symp som å være konstant sulten og trøtt.

Gøy med en tråd hvor man kanskje kan få kontakt med noen :-) Kjenner ikke så mange som skal ha nå..

Annonse

Har en del "små" symptomer men ingen store, heldigvis ikke super kvalm enda :)

Du da?

Har heller ikke merket noe særlig enda.. Er bare super trøtt, får hete tokter i ett sett, og i neste sekund fryser jeg... Har "mens smerter", forsterket luktesans, forferdelig tissetrengt og litt småkvalm innimellom... :) Førtste gang jeg ble gravid fikk jeg bekkenløsning allerede i uke 12 og den vedvarte helt til fødsel, så jeg håper jeg slipper unna det denne gang! :) Håper også jeg slipper unna de forferdelig rastløse beina jeg fikk sist!

Så kjekt å se at vi allerede er flere i området :) Godt det ikke bare er meg som er ivrig allerede nå!! :)

Vil dere vite kjønnet på barnet? :)

Jeg har så og si samme symptomer som deg Ninja :P

Uff ja, bekkenløsning :S Hadde det tidlig med første mann så håper jeg slipper unna denne gangen, men har mine tvil...

Jeg vil vite kjønnet :) :)

Skal på tidlig UL på mandag for å sjekke at alt er ok :) Også har jeg bestilt en privat i uke 11 så jeg vet før vi sier det til alle :) :)

Godt jeg ikke er alene da!! :) Føler meg nesten litt rar som allerede begynner å merke ting... Redd for å virke litt sånn hyper-gravid å innbilsk :P

Så spennende! :)

Vi vil også vite kjønnet.. :)

Hvor skal du på UL da? Lurer på om jeg også skal få meg en litt tidligere.. Er litt utolmodig! :D

Hehe...nei symptomene kan komme veldig tidlig de :)

På mandag skal jeg på Hinnaklinikken, henvist av legen :)

Men i uke 11 er det hos Sigrids Ultra, i by'n, samme plass som Mama Stork :)

Jeg er super utålmodig...føler mandag er såååå lenge til :P

Mega kvalm..spydde i skjul par ganger på jobb i dag:(

Jeg skal på fem jordmødre som ligger på lura på tidlig UL men først om to uker. Greit å bekrefte om det er en eller to...;) magen min har vokst alt men jeg er jo andre gangsfødene. Vanskelig å skjule på jobb 1 mnd til:/

Annonse

Dagens tips! Hvis du er på leit etter barnevogn, stellebord osv, så er det definitivt verdt å ta en titt her!! :)http://www.kjopbarnevogn.no/no/artiklar/barnevogner-barnevogn-billig/index.html Husk å trykke på det norske flagget helt til venstre, og så får du opp den norske prisen (som inkluderer moms og frakt fra Sverige!! :) ) Her kan det være tusener å spare! Denne svenske butikken har spesialisert seg i å sende til Norge, så til og med jeg - som alltid nøler med å handle i utlandet - kommer til å handle litt her.. :)

Så spennende da Siljewa :)Tipper du er glad for at ventetiden snart er over :D jeg er jo iiiiiikke misunnelig.. ;)

Jeg har i alle fall veldig lyst å få til et treff etter hvert.. Har ingen rundt meg med små barn, så det kunne jo vært veldig gøy å bli kjent med noen som har jevngamle barn! :) I tillegg har jeg nettopp flyttet til Sandnes, så jeg kjenner ikke så fælt mange her.. :P Kommer nok til å hive meg på barselgruppa (hvis de tilbyr det i sandnes) når den tid kommer, men det hadde jo vært hyggelig å ha noen skravlevenner å dele erfaringer, opplevelser og ting og tang med underveis.. :)

Heisann!

Slenger meg på her :)

Bor i Sandnes og har termin i begynnelsen av november.

Har to småtroll fra før som begynner å bli store. Har ikke vært helt i form de siste ukene. Mye kvalme og veldig trøtt. Ser fram til at formen skal bli bedre! Teller ned mot 12 uker, da skal jeg på ul og se om alt ser bra ut.

Kjekt å bli litt bedre kjent :)

Jeg er 85 modell..

Er enig at det hadde vært kjekt og fått til et treff etterhvert:-) Gøy at det har kommet flere inn på ' gruppen' her etterhvert. Bra intiativ Ninja87 :-) Er det foresten noen av dere som bor på Forus?

Jeg tenkte også å benytte meg av barselgruppe når den tid kommer,regner med de har det i sandnes ihvertfall. Siljewa,så spennende,er ikke lenge igjen nå:-) er selv 13 uker imorgen,føler jeg har en eevighet igjen,heheh :-)

Var foresten på tidlig ultralyd i forrige uke og alt sto bra til med den lille :-) var utrolig gøy å se at det faktisk var en liten en der inne,siden jeg har så lite symptomer begynte jeg nesten å lure litt,hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...