Gå til innhold

***IKM Uke 19***

Anbefalte innlegg

Gratulerer, Prinsesse07! :D

Takk i like så, søte Dossa, nå er det vår tur! :D Fordi vi fortjener det!!! :D men har mine tvil her - har hanglet meg gjennom 'våren', og tror ikke kroppen min er det beste stedet for en spire akkurat nå ;) Får se om jeg gidder å kjøpe en test etterhvert...

Fortsetter under...

[quote name=Dossa :)' timestamp='1367563134' post='145311878]

:D Ååååå herregud så spennende Nemo :D

Du må snart teste!!!

Kribler i magen min når du beskriver symptomene dine *weeeeeehiiiiiii*

Bare må være en spire planta i magen din :wub:

Cayenne snupps :wub: har du testa idag? Jeg spent....hehehe....nææææ....bare pitte bitte litt :P

Er sannelig på tide at du får en positiv test!!!

Lykke til vennen :)

Åh, dossa, du er sååå søt du :) Nå får jeg bare enda mere håp her...Hehe :) Men jeg var jo sikker forrige mnd på at jeg var gravid også såååå....hih :P Men da manglet treg mage symptomet....Det er på plass fortsatt!!! :) Jeg har bestemt meg for å teste på søndag... Så får vi se om jeg klarer å vente! :) Har du Fått lagt inn en haug med aksjer denne mnd eller?? ;p Symptomer? Og har mannen fortsatt med husarbeid?? Hihi :P

Du må snart teste!!!

Cayenne snupps :wub: har du testa idag? Jeg spent....hehehe....nææææ....bare pitte bitte litt :P

Åh, dossa, du er sååå søt du :) Nå får jeg bare enda mere håp her...Hehe :) Men jeg var jo sikker forrige mnd på at jeg var gravid også såååå....hih :P Men da manglet treg mage symptomet....Det er på plass fortsatt!!! :) Jeg har bestemt meg for å teste på søndag... Så får vi se om jeg klarer å vente! :) Har du Fått lagt inn en haug med aksjer denne mnd eller?? ;p Symptomer? Og har mannen fortsatt med husarbeid?? Hihi :P

Hihi :wub: mannen er blitt mer hjelpsom til tider med husarbeidet :P

Veit at det tenner mine plugger og at det ofte ventes en belønning *knis*

Aksjene skal være på plass så nå gjenstår det å krysse fingra!!!

Du bare må teste positivt på søndag!!!!!

Cayenne snupps:) tanta er ekkel som dukker opp :angry:

Må jaggu se å holde seg unna deg!!!

Sommerproduksjon av baby ;) da sitter spiren!! God klem til deg

Annonse

Du må snart teste!!!

Hihi :wub: mannen er blitt mer hjelpsom til tider med husarbeidet :P

Veit at det tenner mine plugger og at det ofte ventes en belønning *knis*

Aksjene skal være på plass så nå gjenstår det å krysse fingra!!!

Du bare må teste positivt på søndag!!!!!

Cayenne snupps:) tanta er ekkel som dukker opp :angry:

Må jaggu se å holde seg unna deg!!!

Sommerproduksjon av baby ;) da sitter spiren!! God klem til deg

Takk Dossasnuppa :wub: men nå lurer jeg på om det er tanta likevel - bare litt blodspor på papiret i dag tidlig, ikke noe mer. Kan vel ikke ha festeblødning 11-12 dpo? :P Noen som har peiling??

Cayenne - jeg hadde faktisk det forrige gang jeg var gravid!!!!! Oi, så spennende!

For min del ser det ut som om jeg har EL-slim i dag! Et lite hurra for det:)

Aksjene er på plass i går og i dag og er EL-testen positiv i morgen, ja så klinker vi til da også..

Jeg er jo så sent ute med EL at jeg bør hoppe til en annen IKM-gruppe, men henger med dere til det er tid for å flytte!!

Tvi tvi Cayenne og alle andre:):):)

Æsj, det kjennes ut som helvetestanta er på veg her!!! Hatt skikkelig mensrygg og mage idag....Men ingen mens enda da....Den pleier å være på plass da jec får disse smertene....Nesten litt deppa nå, ville jo ikke kjenne sånne smerter nå!!! Vil være kvalm og spy jeg :P

Jeg skal kjøpe ny test i morgen og teste på tirsdag.. For har jeg hat el, så må det da slå ut nå :) satser på å få svar på blodprøvene i morgen, da blir de litt billigere uten alle testene om jeg vet om el har vært eller ikke :)

Lykke til allesammen :) dette er VÅR uke ;)

Annonse

Nemo: håpet er ikke ute på langt nær:)

Håper ikke det... Men kjenner jeg mista litt trua nå....Hadde alle mulige tegn igår på at tante grusom var i anmarsj, men har enda ikke dukket opp....Heldigvis....Så får vente et par dager å se...Men vil vite nå...Skal på et par dagers tur med danskebåten...Vil kunne drikke vin hvis jeg ikke er gravid! Men er jeg det så holder jeg meg laaaangt unaa....Mange som drikker litt vin frem til evt positiv test...Men det klarer ikke jeg...Detta er ei stri! heeh :P Hvordan går det med deg da?

Tja, ikke sikker:) EL-test fredag er jeg så usikker på, syns strekene var like sterke (hadde ikke CB for hånden, pleier å kontrollsjekke med den), men er jo ikke 100% sikker. Hadde EL-slim fredag..Lørdag var testen negativ iallefall, og ikke EL-slim. Første måneden jeg temper så har fremdeles ikke temperaturstigning, får se i morgen..

Syns det er vanskelig å vite ang EL.. Vi legger iallefall inn aksjer, men slitsomt å føle vi "må" hele tiden...

GRAVID!!!! :D :D :D:wub:

Jeg er så glad, så glad- og så heldig...

Jeg hopper over til 1.tri og gleder meg til å se så mange som mulig av dere der snart.

Lykke til alle sammen!

*gravidstøv til dere alle*

Klem lykkelig og gravid med januarbaby

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...