Gå til innhold

Hvor ofte har dere pølser og brød til middag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje en gang pr mnd om det blir sent og vi er veldig sultne. Datteren vår er ikke gammel nok til å spise sånn enda, så når hun blir gammel nok er det stopp.

Synes det er mye bedre å koke makaroni, steke litt kjøttpølse, putte i en bolle å rive litt ost over når jeg har dårlig tid. Tar 10 min :)

Skrevet

På vinteren en gang hver annen eller tredje måned vil jeg tro. På våren og sommeren kan det bli så ofte som en gang hver 14 dag ja kan hende oftere og om det blir en del grilling. (det er dog aldri det eneste som er til middagen om vi har det.

Anonym poster: 4ed34f1a0e1a46f45fb3f065ecf6ca2d

Skrevet

Vi har det nesten hver mnd. Kylling og kalkunpølse med lompe, eller grovt brød. Grønnsaker serveres ved siden av, så man kan plukke i seg med fingrene. Det er jo supergodt. Vi rører ikke frossenpizza og lager veldig mye fornuftig. Vi har ikke halvfabrikat-angst, men lever sunt og lager det meste selv. Noe må man få unne seg, selv om at jeg er enig i at de pølsene vi har å velge mellom her i landet, for det meste er mer enn kjedelige og slettes ikke så sunne som de bør være.

Skrevet

Kan vel telles på en hånd hvor mange ganger vi har det i året.

Pølser er for meg bensinstasjonsmat, slikt vi kjøper når vi skal kjøre lenge. Da unner vi oss pølser, og har ingen dårlig samvittighet for det. Grille pølser skjer en ang i året her hjemme, og da er det igrunn ikke for pølsa men for at ungene skal gå grilla marsmellows etterpå.

Ingen her i huset er veldig glad i pølser. Lager en gryte med pølser, men det blir anderledes igjen.

Anonym poster: f72dd165e223aa228b36f3225dec810c

Skrevet

Det kan jeg telle på én hånd tror jeg. Det er absolutt ikke fordi vi aldri spiser noe usunt, men ingen av oss er særlig glad i pølser. Jeg prøver også å lage mest mulig " ren " mat og kjøper lite helfabrikata.

Det kan være godt på grillen på tur :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...