Stjernemagnolia Skrevet 8. april 2013 #1 Skrevet 8. april 2013 Hei Jeg skal i gang med mitt tiende stimuleringsforsøk og kjøper gjerne Menopur og Lutinus om det er noen som har noe til overs.
MK73 Skrevet 8. april 2013 #2 Skrevet 8. april 2013 Ville bare si at du er tøff, Stjernemagnolia! Vi må satse på at du blir gravid og kommer helt i mål denne gangen, eller så tar du meg snart igjen ;-) (Hadde mitt 11.uttak i mars.) Nå skal jeg holde på spiren min (UL imorgen, det er jo alltid spennende) og så skal du bli gravid ved neste forsøk. Ikke sant? Klemmer til deg - tøffingen!
Satya Skrevet 9. april 2013 #3 Skrevet 9. april 2013 Kikket innom her for å se hva som skjer - om noen fra min tid på forumet er aktive nå. Og jommen! Ønsker dere begge tonnevis med hell og lykke! Selv kom jeg i mål i desember i fjor da lille gullgutten kom til verden. Blir med denne ene for min del, men det holder i massevis! Klem til begge to!
MK73 Skrevet 9. april 2013 #4 Skrevet 9. april 2013 Hei, Satya! Der var du :-) godt å høre at du koser deg med godgutten. Tusen takk for gode ord, og store klemmer til deg og dine.
Stjernemagnolia Skrevet 19. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2013 Hei igjen begge to Takk for lykkeønskning og god klemer til dere begge som helt sikkert er verdens beste mammaer, heldiggriser er dere! Ja, jeg henger nå her inne ennå, dessverre. Jeg trøster meg med å vite de fleste lykkes til slutt på en eller annen måte. Det er dere begge to og flere med dere et godt bevis på. Noen av oss ser bare ut til å trenge flere forsøk en andre. Gi opp er ikke noe alternativ for meg, ennå. Har prøvd mange ganger og begynner å kjenne jeg er trøtt sliten og litt lei av forsøkene (og alltid blakk). Vi får prøve noen ganger til før vi tar en evaluering på veien videre. Hadde det vært opp til meg hadde vi gått for eggdonasjon i utlandet men det VIL IKKE mannen min da vil han heller være uten barn sier han. Vi får se på det tenker jeg i mitt stille sinn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå