Diddels Skrevet 8. april 2013 #1 Del Skrevet 8. april 2013 Under ett år etter at veslemor kom til verden er vi gravide igjen. Vi har kun brukt kondomer som prevensjon siden vi tenkte at dette er 100% sikkert. Tydeligvis ikke... Vi har fra før av en gutt på tre. Saken er at jeg har leddgikt, og utredes nå også for skader i ryggraden, bekhtrevs og fibromyalgi. Plages mye av sykdommen min. Jeg er fremdeles en ung jente, så mye hjelp fra NAV osv. har jeg ikke fått, men heller ikke prøvd så veldig hardt, da jeg ser hvilken kamp andre før meg har gått igjennom bare for å bli avvist. Økonomien skranter fordi jeg ikke får jobbet mye (ca 30%), har kun butikkjobb, da sykdommen min gav meg for høyt fravær på skolen at jeg klarte å fullføre. Jeg føler at de dagene jeg bare ligger hjemme og "er syk" går rett i dass, for da tjener jeg jo ikke inn noen penger, selv om jeg forbruker (mat osv). Hvis jeg skal bære frem tredjemann her MÅ jeg ha hjelp... ellers blir det abort som allerede er bestilt. Jeg kan ikke leve fra hånd til munn eller påta meg flere vakter og forringe helsen min enda mer... Jeg har tenkt på trygd (i hvert all for de dagene jeg går hjemme) men vet ikke hvordan jeg skal gå frem. Mannen min er arbeidsledig, men er aktivt jobbsøkende. Han bruker argumenter som at han er bekymret for helsa mi (holdt på å blø ihjel under begge mine fødsler), mens jeg tenker at det kan da ikke gå gæli siste gangen også! Jeg tror han er bekymret for økonomien. Jeg tenker ar vi kan få ordning på dette, dersom vi lager en plan. Mannen min har også lyst på en tredjemann, men "ikke nå" som han sier... personlig syntes jeg det er forferdelig å ha født to vakre barn mens den siste liksom ikke får livets rett... nei, uff Noen råd/tips? tilbakemeldinger, hva som helst? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144036600-hvis-jeg-skal-klare-dette-trenger-jeg-hjelp/
Fru-MammaVims Skrevet 16. april 2013 #2 Del Skrevet 16. april 2013 har desverre ingen gode råd å gi deg for jeg sitter selv å tenker på hva valg jeg skal ta men tenker som du sier " det er forferdelig å ha født to vakre barn mens den siste liksom ikke får livets rett..." Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144036600-hvis-jeg-skal-klare-dette-trenger-jeg-hjelp/#findComment-145261789
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå