Gå til innhold

Kompatibelt understell mellom City Cross og Edge Duo?

Anbefalte innlegg

Har vurdert frem og tilbake og kommet frem til at vi dropper å kjøpe reisetrille som sovevogn i bhg. Føler bare ikke at det blir behagelig nok for gutten vår. Han sover nå i sportsdelen til city cross-vogna, men lillebror ankommer om få uker og da trenger vi city cross-vogna til ham... Men drømmen er å finne en rimelig sportsvogn på finn som har et kompatibelt understell til city cross'en vår! Da kan storebror fortsette å sove i sportsdelen han er vant med og vi får brukt bagdelen på det andre understellet. Vet det finnes 4 ulike typer understell for Edge Duo (har funnet en rimelig slik en på finn.no), er alle disse kompatible med Citycross-bagen?

Fortsetter under...

Jeg trodde det var slik at city cross måtte ha city bag som er mindre, mens mondial og edge kan velge mellom fire andre understell. Men at sportsdelene er like. Ble litt usikker når jeg så det med 2005 modell som ble skrevet.

Da har mannen vært og henta en kjempefin emmaljunga duo edge som vi fant rimelig på finn.no :) Bagvogna vår klikka seg rett på plass på understellet (som jeg allerede har glemt hva heter, men trur det var Nitro..)! Tusen takk for gode tips, endelig kan jeg senke skuldrene. Bekymrer meg jo for alt nå like før fødsel... Nå kan storegutten vår fortsette å sove i godvogna si i bhg mens vi får brukt city cross-bagdelen vår på Nitro-understellet til lillebror :D Og om 6 mnd så er forhåpentligvis begge sportsdelene i bruk på hvert sitt understell :)

Det artige var at bagdelen til duo edgen var så og si ubrukt og lå fremdeles i trekket :D Og vår city cross-bagdel er også så og si ubrukt da storegutt her hadde vognskrekk første halvåret. Så bagdeler har vi nok av nå!

Endret av Madolyn&Muffin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...