Gå til innhold

Noen som tester allerede få dager etter innsett, for å se om hcg fra Ovitrelle er borte?

Anbefalte innlegg

Har lest det ett eller annet sted her. Men lurer på om flere gjør det?

Jeg tenkte å prøve, bare for å se, siden jeg har tester liggende. Er syv dager sida jeg satte Ovitrelle. Den kan sitte opp til 10 dager, står det i vedlegget. Men noen sier at de har opplevd at den har sittet lenger?

Jeg testet i dag, med morgenurin, og fikk negativ test. Greit nok, men ifølge datoen, så oppdaget jeg at den gikk ut i slutten av 2011!! Da er den nok ikke til å stole på - eller? Tviler sterkt på det, selv om kontrollstreken dukket opp.

Dersom noen tester slik som dette - hvilke tester bruker dere? Altså hvilket merke.

Markerer at denne testen ikke er for å tro på graviditet allerede! ;-)

Fortsetter under...

Jeg testet også på rugedag 5 for å sjekke dette! Fikk da negativt! Tok en ny på rugedag 10! Den var svaaaakt positiv! Ble sterkere og sterkere de to neste dagene! Men ente i kjemisk...! :-(

Jeg brukte billigtest (strips) fra billigtester.no

Aner ikke hvirdan det er med utgåtte tester desverre!

Første forsøk satte jeg bare halv ovitrelle pga. overstimulering. Da testet jeg positiv på dag 7-11 etter sprøyten. (hadde veeeldig mange tester som brant i lomma) ;) Det var jo veldig kjedelig når testene ble svakere for hver dag som gikk. Ble ingen graviditet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...