Gå til innhold

Når kommer babyen min ?? Har termin 15.04, kommer hun før tiden ??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja jeg håper veldig på helga :D Nei denne gangen er det ei lita jente i vente, men vi har også 2 gutter på 3 og 5 år :)

Jeg har menstermin den 14 altså på søndag, men begge guttene er født dagen før menstermin så om jeg er heldig så betyr det nå på lørdag ;) Er så fryktelig spendt :)

Tusen takk for at du tok deg tid til og se på meg :)

Ja jeg håper veldig på helga :D Nei denne gangen er det ei lita jente i vente, men vi har også 2 gutter på 3 og 5 år :)

Jeg har menstermin den 14 altså på søndag, men begge guttene er født dagen før menstermin så om jeg er heldig så betyr det nå på lørdag ;) Er så fryktelig spendt :)

Tusen takk for at du tok deg tid til og se på meg :)

Kjente sterk gutte-energi på deg. Men det er ikke rart da ;)

Nå holdt jeg på å skrive "han kommer snart".. Jeg er visst helt opphengt i guttene dine..

He,he :) Klarer du og se hvordan fødselen starter også ? Begge de andre har startet med at vannet har gått, skjer dette denne gangen også ? Og når på døgnet starter det ? Er så himmla spendt og utolmodig nå :)

Håper du tar deg tid :)

Annonse

Hei.

Det jeg skriver nå må du ta med en stor klypesalt da jeg egentlig ikke driver med dette lenger/har tatt en lang pause..

Men trur hun kommer i morgen på terminen sin eller iallefall innen 3 dager.

Trur det starter med at slimproppen går/blødning, mulig det er vannet som går først !

Som jeg skrev så driver jeg egentlig ikke med det lenger/pause fra det så beklager litt "ubestemt" svar.

Lykke til :)

Jeg skal oppdatere deg når jenta er ute :)

Men tror nok at det kan stemme det du skriver for kjenner på hele kroppen min at fødselen ikke er langt unna :)

Det at vannet kommer til og gå først tror jeg nok kan stemme ganske godt for begge mine forrige fødsler startet med at vannet gikk :) Dette blir utrolig spennende :)

Hei.

Det jeg skriver nå må du ta med en stor klypesalt da jeg egentlig ikke driver med dette lenger/har tatt en lang pause..

Men trur hun kommer i morgen på terminen sin eller iallefall innen 3 dager.

Tusen takk for svar :)

Jeg tror nok det du skriver kan stemme ganske godt. Jeg kjenner på hele kroppen min at fødselen er like om hjørnet. Og det at vannet mest sannsynligvis går tror jeg også kommer til og skje siden vannet har gått først med begge de to første barna våre :) Så blir veldig spennende og se hva som skjer om du har rett :) Jeg skal oppdatere når hun er ute :D

Trur det starter med at slimproppen går/blødning, mulig det er vannet som går først !

Som jeg skrev så driver jeg egentlig ikke med det lenger/pause fra det så beklager litt "ubestemt" svar.

Lykke til :)

Ja, moro om du kan oppdatere når du får tid :)

Fikk først opp at slimproppen din går først /blødning, deretter fikk jeg opp at vannet går..

Moro å se om jeg treffer riktig på at den lille kommer i morgen eller iallefall innen 3 dager og om fødselen din starter med blødning, da det er lenge siden jeg har drive med dette (2år siden ca).

Lurer på om fødselen din begynner kl 03.00 eller 15.00 eventuelt at den lille er ute ca dette kl slette ! :)

Lykke til uansett ! :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...