Gå til innhold

Her er jeg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første dag i 3 trimester idag ifølge ordinær UL...

Ellers hadde jeg ikke byttet før neste mandag! Men men, aldri så galt at det ikke er godt for noe :-) Jeg er superklar for siste etappe!!!

Barnerommet er ferdig innredet og oppusset...

Skal snart finne frem arveklær etter femåringen min, og begynne å vaske tøy :-)

Krysser fortsatt fingrene for at jeg skal komme helt i må denne gangen, etter senabort i uke 19 for to år siden... men mini sparker og vannet har ikke gått, så dette ser lovende ut!

Hyggelig å komme hit til 3 trimester!

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen til 3trim :)

Skrevet

når starter egentlig 3.trimester. Er i dag 27+0, det vil da si jeg har begynt på min 28 uke. I følge profilen min her, så sier de at jeg har gått ferdig 2.trimester, men andre nettsteder sier fullgåtte 27, da altså 28+0. Hva er egentlig riktig?

Skrevet

Jeg har alltid tenkt 28+0...

Skrevet

Da tenker vi likt. Da ses vi om en uke :)

Skrevet

Heldiggris! Jeg er her inne og lusker allerede, og er ikke 23 uker en gang... Sukk... Lykke til på siste etappe!

Skrevet

Heldiggris! Jeg er her inne og lusker allerede, og er ikke 23 uker en gang... Sukk... Lykke til på siste etappe!

ukene går kjempe fort. Plutselig så er du her :)

Skrevet

Velkommen skal du være. Og lykke til frem til mål. :-)

Skrevet

når starter egentlig 3.trimester. Er i dag 27+0, det vil da si jeg har begynt på min 28 uke. I følge profilen min her, så sier de at jeg har gått ferdig 2.trimester, men andre nettsteder sier fullgåtte 27, da altså 28+0. Hva er egentlig riktig?

På en oversiktstråd inne på 2. tri så står det at 3. tri starter på 28+1. :-) men et par dager fra eller til er vel ikke så farlig. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...