camillla Skrevet 7. april 2013 #1 Del Skrevet 7. april 2013 Har noen blitt gravid selvom de har brukt p-piller eller lignende? Når kan man i såfall oppdage det? Jeg bruker p-plaster, men har i det siste hatt vondt/stikkinger i magen, vært oppblåst i magen, trøtt og sliten, økt utflod, vondt i hode og korsrygg.. Har vært gravid før men det er 5 år siden.. Det føles akkurat som å være gravid, men tenker at det går ikke siden jeg bruker p-plaster...bruker aldri å ha mensensmerter heller. Ventet mensen på fredag, men først i morgest kom det litt blod og det er lys brun. Tok en graviditetstest i dag og den var negativ. Får vell bare vente og se om jeg blir å blø mere, men synes det er så rart å ha så mange symptomer. Kanskje alt er innbilning, hehe. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144036330-gravid-p%C3%A5-p-pillerplaster-eller-lignende/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaMø84 Skrevet 7. april 2013 #2 Del Skrevet 7. april 2013 Eg blei gravid på p-pillen med første mann å fikk det bekreftet når eg var tre månader på vei verdens beste øveraskelse , trudde det var noe annet galt med meg siden mens aldri kom å alle tester va negative :/ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144036330-gravid-p%C3%A5-p-pillerplaster-eller-lignende/#findComment-145229611 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kommende3barnsmor89 Skrevet 7. april 2013 #3 Del Skrevet 7. april 2013 Med min første jente gikk jeg på P-plaster. Fant ut når jeg var fire mnd på vei, fordi jeg hadde små blødninger hver mnd. Men dro på legevakten fordi jeg trodde jeg hadde fått nyrenbekken betennelse men viste seg at jeg hadde en sunn og frisk jente i magen. Andre jenta mi kom til verden til tross for p piller og angre pillen. Jeg har vært gravid 6 ganger og alle har jeg brukt en eller annen for for prevansjon. Så nå når jeg tok abort sist så bestemte jeg meg for å slutte. Ga beskjed til samboeren og vi brukte kondom alle gangene uten om en og nå er jeg 10 uker på vei. Å vi har funnet ut at denne skal jeg beholde. Legen min sier at min Livmor er et underverk som holder fast ved det meste. Har fått beskjed av leger og jordmødre at det er fult mulig og bli gravid på prevansjon men det er et få tall som klarer det så mange ganger som meg. Men jeg vudere veldig å steriliser meg når denne har kommet ut, for det er ikke noe kjekt å bli gravid bare man ser på undertøyet til samboeren.. Sammtidig får jeg utrolig dårlig samvittighet da jeg vet det er veldig mange der ute som sliter med å bli gravid. Husker min søster og de prøvde i fire år før de fikk det til... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144036330-gravid-p%C3%A5-p-pillerplaster-eller-lignende/#findComment-145230095 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå