Gå til innhold

Facebookgruppe for August/September Babyer 2013

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har laget en facebook gruppe for mammaen med termin i August og September. Fint å kunne dele erfaringer med andre gravide med termin omtrent på samme tid.

Den heter: August/September Babyer 2013

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har endret gruppen til Aug/Sep/Okt Babyer 2013

Skrevet

Åssen blir jg md i dn ? Ps er dn samme som heter augustbaby 2013 ?

Skrevet

Søk på Aug/Sep/Okt Babyer 2013 på facebook så skal den komme opp.. eller viss jeg får mailadressen din kan jeg legge deg til!:)

Skrevet (endret)

Oki mn er gruppa hemmelig? Lukket mener jg. ( vil ikke fortelle "alle" fb venner at jg får baby:)

Endret av Urwa
Skrevet

Gruppa er lukket ja;) Så ingen kan se hva du skriver der!

Skrevet

Hei :) Får ikke sent pm til dg :( Så du kan sende mail til [email protected]. Så sender jg dg mail add jg bruker på fb ( kan ikke skrive her hehe ;) )

Skrevet

Jeg har sendt forespørsel om å bli med på Facebook.

Skrevet

Jeg er også interesseret i at bli med. Men kan mine venner på facebook ikke se, at jeg blir medlem? Har ikke offentlig gjort det på facebook, for syntes ikke at det er alle som skal vite det?!? :)

Skrevet

Jeg er også interesseret i at bli med. Men kan mine venner på facebook ikke se, at jeg blir medlem? Har ikke offentlig gjort det på facebook, for syntes ikke at det er alle som skal vite det?!? :)

nei i ingen kan se:)
Skrevet

nei i ingen kan se:)

Perfekt! :)

Da vil jeg gerne med i gruppen :)

Skrevet

Hm... Prøver å sende pm med mailadressen min.... Men det går ikke. Går ikke å finne FB-siden, ettersom den er lukket :-/

Skrevet

Søk på fb md : aug/sep/okt babyer 2013. Så finner du dn md en gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...