Gå til innhold

12 fullgåtte uker på fredag=13+2 i dag da? Eller 12+2..?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

BIM motsier seg selv til og med på det punktet :) På terminkalkulatoren sto det at jeg var nådde 2. trimester samme dag som jeg nådde uke 12.

Jeg "feiret" overgang til 2. trimester for meg selv både uke 12 og 13, ha ha. Det er ikke rart man blir forvirret :)

PS. Er det noen som vet hvor pålitelig oversikten på terminkalkulatoren er i forhold til alle merkedagene?

En svensk gravidapp sier man først når 2. tri i uke 16. Da jeg var gravid for 14 år siden var det kun 12+1 som var gjeldende. Ikke rsrt folk blir forvirra i dag. Jeg for min del bryr meg ikke om hvilket trimester jeg er i her inne, besøker f.eks 3. trimester like mye. Er jo gravid for 4. gang og har mye erfaringer å dele :-)

Nå føler jeg meg skikkelig teit, men jeg skjønner ikke noen ting av detta! Idag er jeg 12+1, er jeg da i 1. eller 2. trimester? Har lest kommentarene over her flere ganger, men blir bare mer forvirra.. Hehe :)

Nå føler jeg meg skikkelig teit, men jeg skjønner ikke noen ting av detta! Idag er jeg 12+1, er jeg da i 1. eller 2. trimester? Har lest kommentarene over her flere ganger, men blir bare mer forvirra.. Hehe :)

Jeg regner 13 +2 som begynnelsen på 2.tri. For om man deler 40 uker på 3 så får man 13+2, 3.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...