Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Å så bra :) Man må ikke sette livet helt på vent,det er jeg enig i. Selvom det er litt fort gjort,ihvertfall om en har fin kommunikasjon med sjefen,og får fri til unersøkelsene osv. I mitt tilfelle skal jeg ikke bytte jobb,for sjefen min er unik :)

So kjekt.. Jeg har tenkt på det mangen ganger og.. Men ja eg går litt på vent.... Men eg har lurt på med ferier og sånn.. Planlegger og bestiller dere dere ferie? Jeg er så rekk for at det skal krasje med ivf forsøkene.. Men vi trenger jo å nyte livet litt og.. Føler alt står på vent..

jeg har tenkt å søke en stilling nå i kveld. Eneste jeg tenker på hvis jeg får jobben og hvordan det blir med videre forsøk med IVF. Jeg skal igjennom en runde nå, men blir det fler forsøk så må jeg nok til Danmark. Lirr redd for fravær i forbindelse med ny jobb.

jeg har tenkt å søke en stilling nå i kveld. Eneste jeg tenker på hvis jeg får jobben og hvordan det blir med videre forsøk med IVF. Jeg skal igjennom en runde nå, men blir det fler forsøk så må jeg nok til Danmark. Lirr redd for fravær i forbindelse med ny jobb.

sånn er jeg og... redd for fravær i ny jobb... men jeg har hatt lang pause, og da passet det perfekt å starte i ny jobb og! skjønner deg godt.. men man må nesten bare ta noen sjangser innimellom, og leve litt... lykke til!

So kjekt.. Jeg har tenkt på det mangen ganger og.. Men ja eg går litt på vent.... Men eg har lurt på med ferier og sånn.. Planlegger og bestiller dere dere ferie? Jeg er så rekk for at det skal krasje med ivf forsøkene.. Men vi trenger jo å nyte livet litt og.. Føler alt står på vent..

Vi var i Afrika i desember, tok å bestilte tur i august. Vi måtte hoppe over desember for innsett av fryse egg pga turen, angrer ikke på det! Man trenger å leve litt også! I år blir det ingen stortur på oss, kanskje en lang weeked eller no..

Hadde bestlit ferietur og planlagt et skikkelig ferie! Det værste som kan skjer er at du må stå over en måned... Har merket det er viktig å kose seg i denne prosessen også! Godt å ha noe å se fram til :)

Jeg har tenkt samme tanken, ny jobb og IVF. Vi har heldigvis 2forsøk igjen i det offentlige, så slipper å reise utenlands.

Får jeg jobben, får IVF heller stå på vent 3-4mnd så jeg ikke begynner ny jobb med fravær! I dag har jeg en jobb jeg trives veldig dårlig i, mye sykdom og mye unødvendig stress! Tror jeg vil ha det bedre av å begynne i ny jobb :)

Vil anbefale deg å søke, er jo ingen garanti for at vi får jobbene!

Bedre å ha søkt, enn å gå å angre på at man ikke gjord det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...