Edda83 Skrevet 7. april 2013 #1 Skrevet 7. april 2013 Babyen min er nå 2 døgn gammel og jeg har fremdeles kun små dråper med klar/lysegul væske fra brystene. Er litt frustrerende. Kommer ikke melka snart? Hvor lang tid pleier dette å ta? Jeg vil amme babyen min!!
Mamma til 3? Skrevet 7. april 2013 #2 Skrevet 7. april 2013 Melka kom i gang døgn 3 her. Er vel helt normalt at det tar litt tid
Amygdala84 Skrevet 7. april 2013 #3 Skrevet 7. april 2013 Helt normalt. Jeg hadde det også slik de første to døgnene. På dag tre kom melka for fullt. Du er vel fortsatt på barsel? Dette er jo noe du skal snakke med dem om...
Ungmammaa93 Skrevet 7. april 2013 #4 Skrevet 7. april 2013 Babyen min er 4 dager gammel og igår kveld begynte melka smått å komme for fullt. Er nok helt normalt
*Ninnin* Skrevet 7. april 2013 #5 Skrevet 7. april 2013 hadde først skikkelig med melk da jeg kom hjem. så helt vanlig. legg baby til ofte så stimulerer du til mere melk:)
Appelsinpiken Skrevet 7. april 2013 #6 Skrevet 7. april 2013 (endret) Melka kom på dag fem, brukte mye hjelpebryst ( tror jeg de kalte det) så babyn skulle skjønne hva puppen var til Endret 7. april 2013 av Ariadne85
småtingstoregleder Skrevet 17. april 2013 #7 Skrevet 17. april 2013 Sjekk bloggen til Lekeplassen ang amming. smatingstoregleder.blogg.no
Mammahjertet <3 Skrevet 30. april 2013 #8 Skrevet 30. april 2013 Babyen min er nå 2 døgn gammel og jeg har fremdeles kun små dråper med klar/lysegul væske fra brystene. Er litt frustrerende. Kommer ikke melka snart? Hvor lang tid pleier dette å ta? Jeg vil amme babyen min!! Helt normalt!! Men jeg skjønner bekymringen din veldig godt. Tenkte slik med både nummer en, og nummer to som nå er tre uker gammel. Mine beste tips er. Spis og drikk slik at du føler deg vel. Stress ned(ja, lettere sagt enn gjort). Legg babyen din ofte til brystet og la han sutte og kose seg. Ikke la deg stresse hvis du ligger på barselavdelingen på sykehuset nå og føler barnepleierene maser litt vel mye om rett ammeteknikk. Jeg følte det ble FOR mye fokus på teknikk. Så klart skal en lære seg grepene, men ikke forvent å bli ekspert med en gang. Følte meg som en defekt ku flere ganger da jeg lå på barselavdelingen Hos meg kom melka for fullt først da jeg kom hjem fra sykehuset. Med nummer en kom melka ordentlig den fjerde dagen, med nummer to kom melka i gang dag tre. Lykke til med mammatilværelsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå