Gå til innhold

I går var jeg å hentet den nye vogna

Anbefalte innlegg

Kjøpte emmaljunga Edge duo denne gangen. Den er så fin, jeg er så fornøyd :)

Nå som vogna er på plass og mannen i huset er ferdig med oppussingen av det nye barnerommet så begynner dette at vi skal få en ny liten gutt her i huset å bli litt mere virkelig.

Har gått igjennom babytøyet etter storebror, vasket noe av det og lagt det i skapet. Hengt opp uro over senga hans og dekorert med bilder og gardiner.

Nå mangler vi bare gutten selv. Han kommer om 7-8 uker, det virker så lenge til.

Bare ett lite "glede seg" innleg fra meg på en søndags morgen :)

Fortsetter under...

Så gøy! Hvilken farge kjøpte du den i? Jeg skal også hente min i slutten på måneden, kjøpte den i capri brown, og med duo s understell.

Har vasket alt babytøyet nå, alle sengeklærne og det meste er nå klart. Har igjen litt over en måned til termin nå.

Koselig dette. :-)

Har kjøpt den i PP svart med classic cryptonite understell. Hadde Simo forige gang og var veldig fornøyd med den, men jeg synes emmaljunga vognene er hakket penere :)

Det er jo så koselig å stelle og ordne til lillegutt kommer. Og så er det jo 7 1/2 år siden vi fikk baby sist, så jeg har hatt god tid å tenke på hvordan jeg vil ha det til dette barnet. Mannen bare pusser opp etter slik jeg kommanderer ;)

Vi har også en Emmaljunga Edge duo stående klar her. Vi valgte fargen light grey og duo s understell.

Alt blir liksom litt mer virkelig jo mer som kommer i hus.

Vi har overtatt masse klær etter et vennepar som fikk ei datter i november, og i dag har jeg faktisk vasket opp de klærne. Litt tidlig kanskje, siden termin ikke er før i begynnelsen av juni, men nå følte jeg for å få litt oversikt over hva vi har og hva vi må kjøpe inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...