Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kan dere ta en titt på denne tråden? Den omhandler noe så alvorlig som seksuelle overgrep, som er svært vanskelig for HI og et generelt meget ømtålig tema.

Og så er det en idiot som forsøker være morsom ved å svare "Jarle" i alle tråder- også i denne, hvor det virkelig ikke hører hjemme. Det er en HÅN mot HI, og ikke morsomt lengre når det kommer i en tråd som denne.

Rett og slett ondskapsfullt, er det..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144036104-jarlespam-ute-p%C3%A5-b%C3%A6rtur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest <3Barn&Engler<3

Nå får det være nok! Greit med resten av Jarle spam, det irriterer, men denne blir da nesten grotesk! Her sitter det ei stakkars dame og prøver å få bukt med sexuelt overgrep, og denne jarle spammeren spammer ned hele tråden! Det burde vil føre til at dere stenger ut personen?! Eller lar dere slikt gå hus forbi?

Hei!

Har nettopp lest tråden og håper at jeg fått vekk all spam om Jarle.

Dere som skriver her trenger vel ikke å høre det, men vi betrakter alt som skrives om Jarle som spam og kommer ta vekk alt av den slags. Vi vet hvem denne brukeren er og kommer til å kontakte den snart. Tusen takk for at dere er våkne og rapporterer slikt!

Håper uansett att helgen vært flott!

hilsen Moderator

Hei!

Dere som skriver her trenger vel ikke å høre det, men vi betrakter alt som skrives om Jarle som spam og kommer ta vekk alt av den slags. Vi vet hvem denne brukeren er og kommer til å kontakte den snart. Tusen takk for at dere er våkne og rapporterer slikt!

hilsen Moderator

Moderator: Hvorfor slettet du hele tråden som LillaGorilla tok opp her???

Jeg var en av de som rapporterte hvert enkelt av Jarle-innleggene i denne tråden. Jeg skrev også spesifikt at det kun var innlegg - ikke tråden! - som skulle slettes.

Av respekt for den brukeren som startet denne tråden så håper jeg du gjenoppretter tråden - uten Jarleinnleggene i den!

Anonym poster: f7bedccb119aede487f3391a93d6bde5

Hei!

hilsen Moderator

Moderator: Hvorfor slettet du hele tråden som LillaGorilla tok opp her???

Jeg var en av de som rapporterte hvert enkelt av Jarle-innleggene i denne tråden. Jeg skrev også spesifikt at det kun var innlegg - ikke tråden! - som skulle slettes.

Av respekt for den brukeren som startet denne tråden så håper jeg du gjenoppretter tråden - uten Jarleinnleggene i den!

Signerer. Poenget var jo ikke at hele tråden skulle slettes, da HI åpenbart trenger å få utløp for dette og gode råd og støtte. Jeg ville bare ha spammen bort!

Hei!

hilsen Moderator

Moderator:

Det er nå over fem timer siden det ble bedt om at tråden blir gjenopprettet - og fremdeles har du ikke respondert.....

På tide å ikke bare velge letteste løsning og bare slette hele tråder, men faktisk lese det som står når vi rapporterer enkeltinnlegg.

Nå etterlyser HI fra den aktuelle tråden også tråden sin. Se til å få tilbak den aktuelle tråden!!!

Dette er totalt uholdbart fra din side, Moderator!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...