ღ adealsadeal ღ Skrevet 6. april 2013 #1 Del Skrevet 6. april 2013 Syns denne var litt ok når jeg kom over den * Økt søvnbehov - Ja, men sover ikke så godt * Glupende appetitt - Ja, har sultfølelse hele tiden. Men ikke lyst på mat * Intens lyst på spesiell mat - Nei * Stadig småtissing - Varierer fra dag til dag * Ømme, spente bryst - Litt ømme, men ekstremt tunge * Kvalme - Innimellom om morgenene, og svimmel * Menstrasjon uteblir - Ja * Mensmurring før forventet menstrasjon og etter - Ja * Stikking i høyre side - nei, litt i venstre og litt i lysken * Stølhetsfølelse i magen - Ja * Livmortappen ganske lav - ingen aning * Tett i nesen-forkjølt - tett i nesen om morgenen/dagen, går over i kveldinga * Litt stikking i korsryggen - veldig vondt i korsryggen * Tørr i halsen og utrolig tørst - Munnen og leppene blir ekstremt fort tørre * Strekk i livmoren når du reiser deg opp fort- Jupp * Svimmel -Ja * Halsbrann - nei, men sure oppstøt iblant * Klarer ikke å ha på stramme klær - tights og joggebukse her i gården * Oversensitive for noen lukter - Ja * Hårsår - Nei * Stram lukt av urinen - Nei * Kviser - litt, mer enn normalt * Tung i hodet - Jupp * Festesmerte - Festeblødning - Festesmerter ja Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144036081-liste-over-graviditetstegn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
vioolaa Skrevet 7. april 2013 #2 Del Skrevet 7. april 2013 * Økt søvnbehov - Ja! Og har mye mareritt. * Glupende appetitt - helt sinnsykt. Kan også være pga medisin og for min del * Intens lyst på spesiell mat - Nei * Stadig småtissing - av og til * Ømme, spente bryst - Ja! * Kvalme - ikke enda ihvertfall * Menstrasjon uteblir - Ja * Mensmurring før forventet menstrasjon og etter - Ja * Stikking i høyre side - Litt her og litt der egentlig * Stølhetsfølelse i magen - Nei * Livmortappen ganske lav - Vet ikke * Tett i nesen-forkjølt - Ja, men trodde det var allergi jeg.. * Litt stikking i korsryggen - Nei * Tørr i halsen og utrolig tørst - Nei * Strekk i livmoren når du reiser deg opp fort- Ja * Svimmel - i blant. * Halsbrann - nei * Klarer ikke å ha på stramme klær - Bruker bare Tights. * Oversensitive for noen lukter - Ja * Hårsår - Nei * Stram lukt av urinen - Ja * Kviser - Noen ja. * Tung i hodet - Ja * Festesmerte - Festeblødning - Nei Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144036081-liste-over-graviditetstegn/#findComment-145231127 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lessismore Skrevet 8. april 2013 #3 Del Skrevet 8. april 2013 Får prøve meg jeg og, da. * Økt søvnbehov - Jepp! * Glupende appetitt - Nei, egentlig motsatt. Ikke lyst på noenting. * Intens lyst på spesiell mat - Nei * Stadig småtissing - Ja, men det kommer ikke så mye av gangen. * Ømme, spente bryst - Bare brystvortene. Vondt når de sneier borti noe. * Kvalme - Får plutselig en "bølge" over meg, så forsvinner det etter noen sekunder. * Menstrasjon uteblir - Ja * Mensmurring før forventet menstrasjon og etter - Ja * Stikking i høyre side - Nei... * Stølhetsfølelse i magen - Ja, den føles "i spenn." * Livmortappen ganske lav - Vet ikke * Tett i nesen-forkjølt - Ja, men det er jeg alltid. * Litt stikking i korsryggen - Nei, men føles støl. * Tørr i halsen og utrolig tørst - Kanskje litt...? * Strekk i livmoren når du reiser deg opp fort- Ja * Svimmel - Ikke helt, men litt ør til tider. * Halsbrann - Nope. * Klarer ikke å ha på stramme klær - Joda, foreløpig. * Oversensitive for noen lukter - Ja, litt. Merket plutselig at bikkja lukter veldig intenst. Det har han aldri gjort før. * Hårsår - Nei * Stram lukt av urinen - Ja, men det henger kanskje sammen med bedre luktesans. * Kviser - Noen ja. * Tung i hodet - Ja, klarer nesten ikke å holde det oppe på kveldene. * Festesmerte - Festeblødning - Nei Jøss, hadde flere symptomer enn jeg ante! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144036081-liste-over-graviditetstegn/#findComment-145231460 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lepidoptera Skrevet 8. april 2013 #4 Del Skrevet 8. april 2013 Yes! tidsfordriv!! * Økt søvnbehov - kanskje, sliter med at jeg er konstant trøtt til vanlig så vet ikke om det er forverret * Glupende appetitt - ja * Intens lyst på spesiell mat - nei, har egentlig ikke lyst på noe er bare sulten * Stadig småtissing - Ja * Ømme, spente bryst - uff, ja! * Kvalme - litt, men bare for noen minutter av gangen * Menstrasjon uteblir - Ja * Mensmurring før forventet menstrasjon og etter - Ja * Stikking i høyre side - ja, og venstre * Stølhetsfølelse i magen - litt * Livmortappen ganske lav - Vet ikke * Tett i nesen-forkjølt - ja, men det var jeg før jeg teste positiv også * Litt stikking i korsryggen - ja * Tørr i halsen og utrolig tørst - utrolig tørst, må ha vann hele tiden * Strekk i livmoren når du reiser deg opp fort- vet ikke, har ikke tenkt på det så sikkert ikke * Svimmel - nei * Halsbrann - nei * Klarer ikke å ha på stramme klær - jo det er null stress * Oversensitive for noen lukter - nei * Hårsår - ja men det har jeg alltid vært, haha er så hårsår at tårene triller i perioder:p * Stram lukt av urinen -nei * Kviser - ikke mer enn vanlig tror jeg * Tung i hodet - nei * Festesmerte - Festeblødning - Nei Symptomer er gøy dere:D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144036081-liste-over-graviditetstegn/#findComment-145231958 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Ninja87 ♥ Skrevet 8. april 2013 #5 Del Skrevet 8. april 2013 * Økt søvnbehov - Ja * Glupende appetitt - Nei * Intens lyst på spesiell mat - Nei * Stadig småtissing - Ja! * Ømme, spente bryst - Ja! * Kvalme - Litt innimellom * Menstrasjon uteblir - Ja * Mensmurring før forventet menstrasjon og etter - Ja * Stikking i høyre side - Både høyre og venstre * Stølhetsfølelse i magen - Nei * Livmortappen ganske lav - Nei * Tett i nesen-forkjølt - Ja, men trodde det var allergi jeg.. * Litt stikking i korsryggen - Nei * Tørr i halsen og utrolig tørst - Ja * Strekk i livmoren når du reiser deg opp fort- Ja * Svimmel - i blant. * Halsbrann - nei * Klarer ikke å ha på stramme klær - Ingen problem * Oversensitive for noen lukter - Legger merke til "rare" lukter * Hårsår - Ikke mer enn vanlig * Stram lukt av urinen - Nei * Kviser - Ja * Tung i hodet - Ja * Festesmerte - Festeblødning - Nei Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144036081-liste-over-graviditetstegn/#findComment-145233055 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest flykræsj Skrevet 8. april 2013 #6 Del Skrevet 8. april 2013 * Økt søvnbehov - Ikke foreløpig * Glupende appetitt - Ja, spiser omtrent alt jeg kommer over * Intens lyst på spesiell mat - Appelsin, mango og sur vingummi * Stadig småtissing - Nei * Ømme, spente bryst - Ømme og større * Kvalme - Nei * Menstrasjon uteblir - Ja * Mensmurring før forventet menstrasjon og etter - Ja * Stikking i høyre side - nei * Stølhetsfølelse i magen - nei * Livmortappen ganske lav - ingen aning * Tett i nesen-forkjølt - jepp * Litt stikking i korsryggen - nei * Tørr i halsen og utrolig tørst - Nei * Strekk i livmoren når du reiser deg opp fort- Nei * Svimmel -Nei * Halsbrann - litt, men sikkert fordi jeg spiser mye syrlig * Klarer ikke å ha på stramme klær - kun stretch her i gården * Oversensitive for noen lukter - Nei * Hårsår - Nei * Stram lukt av urinen - Nei * Kviser - nei, knusktørr i ansiktet (lekkert) * Tung i hodet - nei * Festesmerte - Festeblødning - nei Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144036081-liste-over-graviditetstegn/#findComment-145233204 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykketroll13 Skrevet 8. april 2013 #7 Del Skrevet 8. april 2013 (endret) Økt søvnbehov - Ja! Jeg og sofaen er blitt bestiser! * Glupende appetitt - har lyst å spise, men lite jeg har lyst på. Spiser likevel for å dempe kvalme. * Intens lyst på spesiell mat - mer lyst på appelsinjuice og salt mat, men ikke intenst. * Stadig småtissing - Flyr på do HELE dagen. Prøver å variere hvilket do jeg går så ikke kollegaene mine skal reagere. * Ømme, spente bryst - Litt mindre ømme enn for en uke siden, men stoore, ja! * Kvalme - Kommer og går i løpet av dagen. * Menstrasjon uteblir - Ja. - men bløøøør jo likevel. Hadde sett frem til 9 mnd uten bind :/ * Mensmurring før forventet menstrasjon og etter - Ja, spesielt etter! * Stikking i høyre side - kanskje litt * Stølhetsfølelse i magen - nei, bare øm. * Livmortappen ganske lav - ikke sjekket * Tett i nesen-forkjølt - åååå, er det derfor???? * Litt stikking i korsryggen - hadde vondt første uken. Bra nå. * Tørr i halsen og utrolig tørst - Tørst, ja! * Strekk i livmoren når du reiser deg opp fort- av og til * Svimmel -Ja!! * Halsbrann - Ja * Klarer ikke å ha på stramme klær - enn så lenge * Oversensitive for noen lukter - røyk er pyton. natur er digg! Elsker lukten av jord, gress og skog! * Hårsår - Nå måtte jeg teste - nei * Stram lukt av urinen - nei * Kviser - nei * Tung i hodet - ja! og litt distre * Festesmerte - Festeblødning - Festesblødning i 5 dager. Endret 8. april 2013 av Lykketroll13 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144036081-liste-over-graviditetstegn/#findComment-145233298 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magemedbaby Skrevet 16. april 2013 #8 Del Skrevet 16. april 2013 Så fin liste Jeg fyller inn for meg *Økt søvnbehov - tja, litt * Glupende appetitt - litt økt * Intens lyst på spesiell mat - nei * Stadig småtissing - Nei * Ømme, spente bryst - litt ømme og litt større * Kvalme - Nei,var kvalm i går men ellers har jeg ikke kjent noe! * Menstrasjon uteblir - Ja * Mensmurring før forventet menstrasjon og etter - nei * Stikking i høyre side - nei * Stølhetsfølelse i magen - nei * Livmortappen ganske lav - ingen aning * Tett i nesen-forkjølt - Ja * Litt stikking i korsryggen - nei * Tørr i halsen og utrolig tørst - Ja, det har jeg vært * Strekk i livmoren når du reiser deg opp fort- Nei * Svimmel -Nei * Halsbrann - nei * Klarer ikke å ha på stramme klær - klarer, men vil helst ikke at det skal se ut som om jeg er gravid * Oversensitive for noen lukter - litt * Hårsår - Nei * Stram lukt av urinen - Nei * Kviser - nei, finfin hud * Tung i hodet - ja, hodepine av og til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144036081-liste-over-graviditetstegn/#findComment-145261137 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Someday91 Skrevet 20. april 2013 #9 Del Skrevet 20. april 2013 Moro! * Økt søvnbehov - Jepp, føler for å legge meg tidligere enn normalt * Glupende appetitt - Nei * Intens lyst på spesiell mat - Nei * Stadig småtissing - Ja, flyr på do støtt og stadig * Ømme, spente bryst - Ja! * Kvalme - Sjelden, men det forekommer. * Menstrasjon uteblir - Ja (takk og lov) * Mensmurring før forventet menstrasjon og etter - Nei * Stikking i høyre side - Ja, får noen intense stikk av og til * Stølhetsfølelse i magen - Nei * Livmortappen ganske lav - Hvem vet? * Tett i nesen-forkjølt - Ja, spesielt på morgenen. * Litt stikking i korsryggen - Nei, ikke noe særlig. * Tørr i halsen og utrolig tørst - Ja, men sånn er det alltid * Strekk i livmoren når du reiser deg opp fort- Ikke som jeg har merket? * Svimmel - Ja, blir av og til veldig svimmel * Halsbrann - Nei * Klarer ikke å ha på stramme klær - Det går, men ikke mest behagelig. * Oversensitive for noen lukter - Nei * Hårsår - Ja, litt * Stram lukt av urinen - Nei * Kviser - Ja, itt mer enn jeg vanligvis har * Tung i hodet - Nei Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144036081-liste-over-graviditetstegn/#findComment-145271898 Del på andre sider Flere delingsvalg…
babydesember89 Skrevet 27. april 2013 #10 Del Skrevet 27. april 2013 Økt søvnbehov - Ja, å drømmer masse og sover dårlig * Glupende appetitt - Kunne spist wok med allslags kjøtt hele tiden. Har så dilla! * Intens lyst på spesiell mat - Ja, WOK * Stadig småtissing - Av og til * Ømme, spente bryst - Smerter i perioder. Hadde kjempe vondt i venstrebryst en periode * Kvalme -Av lukter * Menstrasjon uteblir - Ja * Mensmurring før forventet menstrasjon og etter - Ja * Stikking i høyre side - Ja * Stølhetsfølelse i magen - Ja * Livmortappen ganske lav - Vet ikke * Tett i nesen-forkjølt - Nei * Litt stikking i korsryggen - Nei * Tørr i halsen og utrolig tørst -Ja * Strekk i livmoren når du reiser deg opp fort- Ja * Svimmel - Ja, nesten konstant! * Halsbrann - Ja * Klarer ikke å ha på stramme klær - Av og til * Oversensitive for noen lukter - Ja * Hårsår - Nei * Stram lukt av urinen - Ja * Kviser - Nei * Tung i hodet - Ja * Festesmerte - Festeblødning - Nei Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144036081-liste-over-graviditetstegn/#findComment-145294426 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magemedbaby Skrevet 28. april 2013 #11 Del Skrevet 28. april 2013 Må bare si at i løpet av to uker har dette endret seg litt...Andre som har like erfaringer? Fylte ut 16. april, men det har endret seg litt (endring i blått der det har blitt noen endring) *Økt søvnbehov - tja, litt Nå: JA, noe så innmari! Jeg er helt slått ut, i gjennomsnitt annenhver dag må jeg "ta meg inn", sovet flere timer etter jobb... * Glupende appetitt - litt økt * Intens lyst på spesiell mat - nei Veldig glad i appelsinjuice og det har jeg ikke vært så glad i før. * Stadig småtissing - Nei * Ømme, spente bryst - litt ømme og litt større Veldig ømme! * Kvalme - Nei,var kvalm i går men ellers har jeg ikke kjent noe! * Menstrasjon uteblir - Ja * Mensmurring før forventet menstrasjon og etter - nei. * Stikking i høyre side - nei * Stølhetsfølelse i magen - nei * Livmortappen ganske lav - ingen aning * Tett i nesen-forkjølt - Ja * Litt stikking i korsryggen - nei * Tørr i halsen og utrolig tørst - Ja, det har jeg vært * Strekk i livmoren når du reiser deg opp fort- Nei * Svimmel -Nei Veldig svimmel i dag, hver gang jeg reiser meg går det rundt i hodet en stund før jeg "tar meg inn" igjen. * Halsbrann - nei * Klarer ikke å ha på stramme klær - klarer, men vil helst ikke at det skal se ut som om jeg er gravid Klarer ikke! Au, stramme klær er onde! * Oversensitive for noen lukter - litt * Hårsår - Nei * Stram lukt av urinen - Nei Ja, Veldig * Kviser - nei, finfin hud * Tung i hodet - ja, hodepine av og til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144036081-liste-over-graviditetstegn/#findComment-145297330 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørketreet Skrevet 13. mai 2013 #12 Del Skrevet 13. mai 2013 * Økt søvnbehov - Ja!! Men jeg får nesten ikke sove uansett, ligger mye og bare er utslitt :-o * Glupende appetitt - Altfor varierende, jeg kan være skrubbsulten - lage meg et måltid og så etter to tygg orker jeg ikke tanken på en bit til og føler meg stappmett og dårlig :-p * Intens lyst på spesiell mat - Mest godteri desverre, mest pga at vanlig mat sjeldent frister * Stadig småtissing - Jo, våkner ofte av at jeg må tisse * Ømme, spente bryst - Spente, blitt store også! Vavavoom! * Kvalme - begynt å bli litt bedre, men lurer på om jeg bare har vendt meg til å være konstant uggen? :-p kvalmen er gjerne hele dagen. * Menstrasjon uteblir - Ja * Mensmurring før forventet menstrasjon og etter - Ja * Stikking i høyre side - Nei * Stølhetsfølelse i magen - Nei * Livmortappen ganske lav - Nei? Tror ikke det? Dette har ikke jeg fått med meg :-o * Tett i nesen-forkjølt - ikke mer enn vanlig * Litt stikking i korsryggen - Faktisk ingen rygg smerter foreløpig * Tørr i halsen og utrolig tørst - Ja, helt forferdelig...kan våkne av totalt tørrhet i munnen. * Strekk i livmoren når du reiser deg opp fort - Nei * Svimmel -Ja, kan fort bli litt ustødig når jeg reiser meg eller er veldig sliten! * Halsbrann - Nei, ingenting * Klarer ikke å ha på stramme klær - nei!!!! Jeg klarer ikke i det hele tatt at noe klemmer på magen :-) * Oversensitive for noen lukter - ikke oversensitiv, men kan plutselig oppdage nye lukter jeg aldri har kjent før! * Hårsår - Nei * Stram lukt av urinen - Nei * Kviser - Litt mer i kjevepartiet * Tung i hodet - Ja, kan ha noen veldig dårlige dager pga huet ikke henger med :-s * Festesmerte - Festeblødning - Nei Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144036081-liste-over-graviditetstegn/#findComment-145343006 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå