Gå til innhold

Akupunktur mot angst og stress

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med angst, stress, søvnløshet og diverse. Jeg ruset meg da jeg var yngre, men er rusfri og i full jobb idag. Jeg har opplevd mye dritt og føler meg generelt sliten og oppgitt. Jeg har gått til psykolog før, men orker ikke helt å tenke på en ny runde fordi det er så utrolig krevende. Men jeg er nå på utkikk etter noen behandlignsformer som kan hjelpe meg med å slappe av og løsne spenninger. Tenker på ting som akupunktur, fotsoneterapi eller liknende. Er det noen som har erfaring med dette og som kan anbefale noen i Oslo som er flinke?

Anonym poster: 4c601146358cf2c38d39eb88ae5186c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akupunktur kan for mange hjelpe godt mot stress og søvnløshet, så det er absolutt verdt å forsøke :)

Noen har også god effekt ift angst, både generell og akutt.

Jeg kjenner dessverre ikke noen i Oslo.

Lykke til :)

Hilsen akupunktør

Anonym poster: bf4e481f8c0464576304e441dcda286a

Skrevet

Akupunktur kan for mange hjelpe godt mot stress og søvnløshet, så det er absolutt verdt å forsøke smile.png

Noen har også god effekt ift angst, både generell og akutt.

Jeg kjenner dessverre ikke noen i Oslo.

Lykke til smile.png

Hilsen akupunktør

Takk for svar! Jeg skal gi det ett forsøk. Er det nødvendig å fortelle noe særlig om seg selv, eller hva bør jeg si?

Anonym poster: 4c601146358cf2c38d39eb88ae5186c4

Skrevet

Fortell det du mener er nødvendig. Trenger ikke nødvendigvis gå i detaljer om hva som har skjedd deg, men det er selvfølgelig en fordel at akupunktøren vet en del.

Akupunktøren vil også spørre deg spørsmål ut fra hva h*n kjenner av pulsen din.

Det du skrev øverst er en fin innledning hos akupunktøren, så blir det en dialog hvor akupunktøren spør det h*n mener h*n trenger å vite.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...