pingping Skrevet 6. april 2013 #1 Skrevet 6. april 2013 Ser for oss noe i litt samme stil, gjerne noe som var populært i samme periode dvs på tidlig 1900 tallet eller noe som klinger litt norrønt eller norsk
ale.con Skrevet 6. april 2013 #2 Skrevet 6. april 2013 Ser for oss noe i litt samme stil, gjerne noe som var populært i samme periode dvs på tidlig 1900 tallet eller noe som klinger litt norrønt eller norsk Karla eller Klara tenkte jeg på. Eller Valborg.
Ammie Skrevet 6. april 2013 #4 Skrevet 6. april 2013 Alvilda Harriet Agnes Signe Dagny Agathe Elen Dorthea Elida Hilma Ingeborg Marta Ruth Margit Olga Aslaug
pinoisme Skrevet 6. april 2013 #5 Skrevet 6. april 2013 (endret) Hedvig er nydelig. Hva med Augusta, Heidrun, Viola, Eivor eller Edith? Endret 6. april 2013 av mesoho
sommertiara Skrevet 6. april 2013 #7 Skrevet 6. april 2013 Asta Eivor Margrethe Martha Ragnhild Olava Olea Sigrid
*Dubsgirl* Skrevet 7. april 2013 #10 Skrevet 7. april 2013 Hedvig og .. Henny Nellie Signe Astrid Agnes Una Petra Oline Ingelin Ingvild Tora Eivor Louise Ellinor Elida
Stella Maris Skrevet 7. april 2013 #12 Skrevet 7. april 2013 Synes Hermine er fint. Men blir kanskje for "Harry Potter" å ha Hedvig og Hermine. Men synes de går fint sammen
pingping Skrevet 7. april 2013 Forfatter #13 Skrevet 7. april 2013 Tusen takk for mange fine forslag!! :-) Har vært innom flere av navnene dere foreslår som: Nora, Agnes, Sigrid, Ingrid Oline Freya Petra Fint å se at det er flere som liker disse navnene. I tillegg har vi vurdert: Otilie Ragna Etter forslagene fra dere er også følgende tll vurdering: Ellinor Hermine Ellisiv Louise Astrid Edith Men det er jo ikke så lett når to skal enes :-) Tusen takk ihvertfall!
LoveDove Skrevet 7. april 2013 #14 Skrevet 7. april 2013 Utrolig mange fine navn du nevner i oppsummeringen. Det første jeg tenkte på var Agnes, men Astrid passer også veldig fint. Det samme gjør for øvrig Ingrid og Sigrid.
Filippa K Skrevet 8. april 2013 #15 Skrevet 8. april 2013 Jeg vil også foreslå Agnes! Klara og Petra passer også fint synes jeg.
Gjest Leelu29 Skrevet 11. april 2013 #16 Skrevet 11. april 2013 Ei vennine av meg har ei Hedvig og Hannah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå