Gå til innhold

hva slags leker har dere til babyen deres under 6 mnd?

Anbefalte innlegg

min er snart 4 mnd, og bortsett fra de ørten bamsene han har fått i gaver så har han

- en lekematte med piano nederst som han sparker på og da kommer det ut sanger og jungeldyr som henger over han.

- 4 biteringer (kom i 2 pakning og ikke verdt pengene)

- 2 stoff bøker

- 2 suttekluter

- 1 liten stoff ball med ranglelyder

- lamaze sommerfugl som er favoritten hans for den har masse farger, og masse forskjellig stoff og speil og knirkelyder (papir rasle)

han har stor interesse for tv. :P når vi tar på disney junior for han og skrur opp lyden så snakker han med tv-en... haha...

Endret av peanutts82

Fortsetter under...

Babygym... forskjellige rangler (myke og harde)... bamser... sånn sett med flere kopper i forskjellige farger som passer inni/oppå hverandre. Noen spilledåse-tøydyr. En lekemobiltelefon som blinker og lager lyd når man trykker på den... Dingle over vugga og til bilsete og vogn. Rullespeil. Lekematte. Badeleker. Noen bøker, både tøy og harde. Sånn giraff (sophie la giraffe) som piper og er fin å tygge på. Hmmm, jeg er kanskje litt ivrig på lekefronten :P

Babygym... forskjellige rangler (myke og harde)... bamser... sånn sett med flere kopper i forskjellige farger som passer inni/oppå hverandre. Noen spilledåse-tøydyr. En lekemobiltelefon som blinker og lager lyd når man trykker på den... Dingle over vugga og til bilsete og vogn. Rullespeil. Lekematte. Badeleker. Noen bøker, både tøy og harde. Sånn giraff (sophie la giraffe) som piper og er fin å tygge på. Hmmm, jeg er kanskje litt ivrig på lekefronten :P

har bestilt en del forskjellig nå fra lekmer.no :P er litt lekegal jeg og.. gleder meg til vi kan pusle og leke med lego osv... :P

Vi har masse!!!

Har en del fra storebror, men har også fått en masse til lillegutt.

Denne er min favoritt. Knall fine farger.

Er en karusell, som de ligger på magen på, med en masse forskjellige leke stasjoner på

Annonse

Vesla har Sofie giraff med pipelyd og en trerangle som er favorittene. Hun har baby gym som hun liker veldig godt. To lamaze dyr som rangler og knirker. Pluss ett speil på hjul. Speilet er genialt. Hun blir helt vill når hun ser det og gjør alt for å få tak i det, så vi bruker det i "treningen" hennes.

Ellers de vanlige gavebamsene og klutbamsene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...