Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg brukte ikke dette forige svangerskap. Jeg fullammet til gutten var 6 mnd. Da var det jo alltid jeg som var oppe om natten og jeg stilte med puppen klar til alle døgnets tider, følte ikke at dette var noe problem.

Barnevakt hadde vi ikke før gutten var 1 1/2 år, så der var det ikke noe problem.

Men nå tenker jeg, er det kjekt å ha?

Hvis jeg blir syk foreksempel. Eller hvis man har lyst å gå på kino en kveld.

Her jeg bor har baby shop det på halv pris siden de skal legge ned.

Hva er deres mening?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144035864-kj%C3%B8per-alle-pumpe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke hadde bruk for det forrige gang trenger du det vel neppe denne gangen heller - og hvis du får behov for det kan du jo kjøpe det da.

Jeg brukte pumpe mye, mest pga at jeg hadde enormt mye melk (mer enn gutten spiste) og var mye plaget med tette melkeganger og brystbetennelse. Brukte den også for at far/andre kunne gi litt flaske hvis jeg var borte noen timer (babyen ville ikke ha mme).

Jeg klarte ikke å pumpe meg med første. Kom veldig lite melk, så orket ikke prøve en gang med nummer to... Denne gangen har jeg ikke kjøpt, men ser det litt an. Jeg har aldri hatt overflod av melk sånn som mange andre har, men nok til å amme barna... Kanskje lurt å vente å se om behovet melder seg når baby og melken er kommet..?

Endret av Fomle84

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...