Gå til innhold

Noen andre som synes at h&m buksene til barn er så trange??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 1,5år. Har kjøpt noen joggebukser til han på h&m, men de er så trange i bena, de er jo nesten som tights og sitter stramt på leggen. Har to stebarn som er litt større, opplever at h&m buksene sitter stramt på de også. Bukser fra cubus og nameit osv er mer passelig. Ser jo helt rart ut med en trang joggebukse på en liten gutt. Og buksen er ikke for liten sånn ellers, den er mer enn lang nok og gutten min er tynn/normal. Har h&m endret på bukse malen sin i det siste? Kan ikke huske at jeg har lagt merke til det før nå de siste månedene.

Anonym poster: e3e1fcdfa6ff16060b1f4215d29bb134

Fortsetter under...

Skrevet

Det har vi merket også! Så vi har helt sluttet å kjøpe bukser til junior der, vil ikke at han skal ha trange og ubehagelige bukser:)

Men lindex har også gode joggebukser, og name it selvfølgelig:)

Skrevet

Har ikkje prøvd dei i det siste. Likar Lindex sine.

Skrevet

Helt enig. Spesielt jeans. Har en jente og på H&M er alle sammen skikkelige pølseskinn. Fatter ikke at noen kjøper disse til småjentene sine jeg, er jo så trangt og stivt for dem å bevege seg i dem. Nei, takke meg til baggy bukser til barn!

Gjest sussie77
Skrevet

Syntes ikke det til 3 åringen. Men ser på den buksa som jenta mi på 22 måneder har, så er det litt trang nederst ja. Og sånn var det ikke før, så det er nok forandret.

Skrevet

Helt enig. Spesielt jeans. Har en jente og på H&M er alle sammen skikkelige pølseskinn. Fatter ikke at noen kjøper disse til småjentene sine jeg, er jo så trangt og stivt for dem å bevege seg i dem. Nei, takke meg til baggy bukser til barn!

Helt enig! Kjøper heller ikke bukser til jenten min på HM. I jeans ender jeg som regel opp med Cubus av billigmerkene/barnehageklær.

Annonse

Gjest sussie77
Skrevet

Nå har jeg bare brukt joggebuksene derifra da. Bruker ikke så tettsitende bukser til barna. Men ser jo at de andre buksene de har der ser veldig trange ut.

Skrevet

Synes ikke HM buksene er for trange, verken for gutt eller jente. Men de var litt i trangeste laget til eldstemann, han var lettere overvektig...

Anonym poster: cb9889f6d5df453598e9074fdef5bff3

Skrevet

Nå har jeg bare brukt joggebuksene derifra da. Bruker ikke så tettsitende bukser til barna. Men ser jo at de andre buksene de har der ser veldig trange ut.

Er spesielt joggebuksene derfra som jeg har reagert på at er for trang...

Anonym poster: 8ad76149946f50b578db8771c1f08200

Gjest sussie77
Skrevet

Er spesielt joggebuksene derfra som jeg har reagert på at er for trang...

Ja jenta mi har faktisk på seg joggebukse fra HM i dag, og den er trang nederst. Ikke sånn ubehagelig da, men skjønner hva du mener.

Skrevet

Synes ikke HM buksene er for trange, verken for gutt eller jente. Men de var litt i trangeste laget til eldstemann, han var lettere overvektig...

Anonym poster: cb9889f6d5df453598e9074fdef5bff3

Min lille er 86cm og veier 10,5kg. Han er heller nesten for tynn enn overvektig. Men han har fortsatt babyformer og litt chubby ben som småbarn skal ha. Strl 92 i hm buksene sitter som pølseskinn, joggebukser. H&m kan da umulig mene at barn skal være noe særlig tynnere enn han.

Skrevet

Ja eller småguttene sine! Joggebuksene er jo også trange. Barn skal kunne bevege seg, trange bukser ser ikke noe godt ut. Tights til jenter er greit, men ikke når det liksom skal være gutte bukser og i tykkere stoff.

Skrevet

De er kjempetrange i beina og så store i livet.

Joggebukser til barnehage kjøper jeg på cubus de er litt tykt stoff..kjempegode og romslige :-)

Anonym poster: b9b8fe9ce43844c3fcbea209c349c68a

Annonse

Skrevet

Akkurat dette slo meg da jeg skulle prøve de nye tightsene fra hm til min datter på tre igår. Stor og uformelig i livet, supertrang i leggen. Og hun er tynn, samt at jeg kjøpte en størrelse større enn hva hun vanligvis bruker

Anonym poster: c58add3d0ef5969318bce731630e6a4d

Skrevet

Nå har jeg ikke kjøpt noe der i det siste, men har de blitt trangere må jeg nok ta meg en tur. Kanskje jeg finner bukser som passer til to av jentene her i huset. Sliter med å finne bukser som passer de, for de er så smale og tynne. Selv buksene som skal være små i livet og ha ekstra strikk i livet en kan stramme må de ha belte på. Og de liker ikke å ha belte siden de er så aktive. Så nå gleder jeg meg til å ta en titt faktisk.

Vet ene ungen kjøpte klær der for litt siden, hørte ikke noe klaging fra hun. Hun sliter vi med å finne bukser til som ikke sitter som følseskinn. Bred benbyggning og skal ikke ha noe som er tettsittende. Hun kom hjem fra byen med mormor med flere bukser som passet, ikke trange men gode og vide.

Anonym poster: ff9faa0fde48df10aec6d7d74ca7b5fa

Skrevet

Min 9åring er ganske vanlig i str, tynn i beina. Var på hm for å kjøpe bukse og prøvde først 140 (hun er 130), aaaaalt for trang. Så prøvde hun 146, og den var like trang. Hun fikk det ikke av seg uten hjelp av meg. Helt sykt. Gadd ikke hente en større, sikkert ikke noe bedre de. Gikk heller et annet sted

Skrevet

Ingen av mine barn liker bukser fra hm. Sykt trange og lange. Mine barn er normale. Synes faktisk hm har krympet i str for voksne og de siste 10 årene!

Anonym poster: d9724131b3c23644b32cc307b3f24c63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...