Let's hear it for the boys! Skrevet 6. april 2013 #1 Skrevet 6. april 2013 Jeg er på leting etter et mellomnavn til siste gutt på stammen. Vi har så og si bestemt oss for Luca til fornavn. Noen ideer? For min del kunne vi stoppet på Luca, men mannen mener at han MÅ ha mellomnavn siden storebrødrene har det. Rett skal være rett, og alt det der. Har tenkt på Elliott eller Marino (begge oppkalling). Gabriel er også en favoritt, men usikker på om det passer.
Summer29 Skrevet 6. april 2013 #4 Skrevet 6. april 2013 (endret) Luca Leander Luca Andre Luca Matheo Kan være greit med mellomnavn, siden Luca både er jente- og guttenavn. Fint navn! Endret 6. april 2013 av Summer29
Let's hear it for the boys! Skrevet 6. april 2013 Forfatter #6 Skrevet 6. april 2013 Takk for innspill, men jeg glemte å si at jeg ikke er så begeistret for to like korte navn. Eks: Luca Emil. De andre var heller ikke helt riktig, men takk Jeg er også glad i Elliott, men mannen sier nei.
*Dubsgirl* Skrevet 8. april 2013 #9 Skrevet 8. april 2013 Luca Elliot var stilig!! Luca Marino var også fint. Luca Sebastian Luca Amadeus Luca Mathias Luca Elander
Giss Skrevet 18. april 2013 #11 Skrevet 18. april 2013 Luca Cornelius Luca Alexander Luca Marcelius Luca Benedict
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå