Gå til innhold

Hva er den perfekte energi drikken under fødselen???

Anbefalte innlegg

Jeg føder fort, og sist gang rakk jeg ikke spise en smule fra vannet gikk på natten og til babyen var ute rundt lunch. Kun noen slurker i ny og ne, mellom riene...og de kom tett. Var helt pumpet etterpå, og brukte lang tid på å få opp energien i kroppen!

Noen tips til den perfekte energidrikken?

Hva er ikke kvalmende?

Karbohydrater eller proteindrikk?

Kokosvann fra helsekost?

Sportsdrikker?

Tips mottas med takk! Snart 12 uker igjen for min del... På tide og prøvedrikke, he he!

Fortsetter under...

Sist fikk jeg epidural, og da satt jeg og drakk kaffe 8-) Jeg tror jelt ærlig at du ikke klarer å ta til deg næring som vil hindre kroppen i å bli kjørt etter en fødsel. Da jeg fødte første gang sørget de rundt meg for at jeg drakk, og da ble det saft. Da var jeg utkjørt etterpå, men det jeg hadde i meg hadde nok ikke noe å si. Etter 2. mann var jeg i storform. Nærmest euforisk ;-)

Kjære deg - det var planlegging på detaljert nivå.... :)

Jeg for min deltenke at de har sikkert både vann og sagt på føden. Regner med det holder i massevis.

Og jeg har hatt 2 kjappe fødsler tidligere - og at jeg skulle ha planlagt drikkevarene bedre var de siste jeg tenkte på..... :)

Annonse

Under min første fødsel fikk jeg hverken spise eller drikke noe pga epidural. Vet ikke om dette er vanlig i Norge, men her i Spania var det hvertfall fy-fy.

Slik er det hvertfall ikke her i Norge :) Mange nyopererte pasienter som tusler rundt med epiduralpumpe i en uke eller mer og de kan både spise, drikke, rusle i gangen osv osv.

Syns det var ett godt spm æ! Tenker faktisk at jeg skal ha med meg noe i bagen som kan gi meg en puff.. Redbull på føden blir kanskje ikke såå godt motatt.. men sist drakk jeg kaffe i mengder frem til pressriene, tror æ hadde sovna uten;P så her blir det redbull...

Under min første fødsel fikk jeg hverken spise eller drikke noe pga epidural. Vet ikke om dette er vanlig i Norge, men her i Spania var det hvertfall fy-fy.

Slik er det hvertfall ikke her i Norge :) Mange nyopererte pasienter som tusler rundt med epiduralpumpe i en uke eller mer og de kan både spise, drikke, rusle i gangen osv osv.

Så rart at de har så forskjellige prosedyrer.

Får sjekke litt før neste fødsel :) Kanskje de har endret på noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...