Gå til innhold

Jenta mi sover endelig ;)

Anbefalte innlegg

Jenta mi er nå litt over 5 måneder og har pleid å våkne hver time eller annenhver time hele natten for pupp. Føler meg rimelig utslitt. Men i natt har hun våknet bare 1 gang etter klokka 24.00 ;) hun fikk mat 04.30 og sov til 07.30???? Kanskje hun bare er sliten etter påskeferien.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144035779-jenta-mi-sover-endelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra! :) Jeg holder på akkurat som deg med min lille på 5 mnd. Har hatt det sånn lenge. Krysser fingrene for at vi begge får mer søvn i tiden fremover :)

ja vi får håpe det ;) er spent på hvordan denne natten blir men jeg tør ikke håpe på noe ennå hehe. Lykke til du også da ;)

Oi så bra! Håper på at det snart skjer her i hjemmet også! Jeg har en liten gutt på 7 mnd som våkner hver time til annen hver time hele natta. Men han får bare pupp 2 ganger da. Likevel våkner han. OG ja, han får flyst med mat på dagen, så det er ikke det som er problemet.. :) Krysser fingrene for at det fortsetter slik for deg da! må være deilig med mer søvn! :)

Gjest Thunder Road

Så herlig! Min på 2,5 mnd har sovet ca 3-4 timer i strekk om natta fra ca 21-22 og til 0-01, så hver andre time til det blir morgen i 8/9-tiden. De siste nettene har han skikkelig slått til med rundt 5 timer! Men i natt har han sovet 7 timer!! :o Er helt i sjokk jeg :P Håper så inderlig det varer!

Annonse

Hehe det ble ikke like mye søvn i natt men det var vår skyld siden vi flyttet henne fra vår seng til hennes egen. Da våknet hun og var våken en time. Så våknet hun igjen klokka 5 zzzzzzz da var det morgen ;) men ser at det går bedre nå. Vi senket sengen hennes i går også så mulig det er litt rart for henne.

Hiver meg på optimismebølgen her, har ei snuppe på 8 mnd som knapt har sovet mer enn to timer i strekk siden hun ble født (med noen få hederlige unntak) zzzz. Men i natt sov hun 7t uten å våkne!! Fra 2030 til 0330. Halleluja! Fikk riktignok ikke sovnet så tidlig som jeg burde for jeg lå som vanlig og ventet på at hun skulle våkne :S. Vi har vært syke hele gjengen, så kanskje hun bare var utslitt, men det er jo lov håpe på bedre tider?

Og hos meg var det første natt på flere måneder at jeg bare ammet 2 ganger!! :) Føler meg jo nesten uthvilt :) Har ikke trua på at det har snudd sånn plutselig på en natt, men er takknemlig for denne ene natta med søvn uansett ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...