Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å bli gal av alle kynnere, masse stikking i underlivet. Til tider litt vondt.

Heldigvis har magen sunket masse siste uken slik at jeg ikke har så mye halsbrann. Er mitt i uke 33, flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Masse maserier som lurer meg til å tro at ting er på gang, før det til slutt går over igjen... Slitsomt... Vil ha skikkelige rier... Magen sank for to uker siden. Er 39 uker i dag, så heldigvis ikke så alt for lenge igjen.. :)

Skrevet

Magen sank forrige fredag, var da i 31+5. Har vært plaget med sterke kynnere siden uke 19 og var til kontroll av livmorhalsen i uke 24 bare for å kontrollere at kynnerne ikke hadde hatt noen effekt på lengden, noe det ikke hadde hatt da. Fikk en del stikkinger stikkinger og mensenlignende smerter nederst i magen når jeg kom til uke 30, og tenkte egentlig ikke så mye over det der og da. etter 3 dager syntes jeg det var litt merkelig at det skulle gjøre så vondt og ringte føden som ba meg komme inn til kontroll Hadde da en livmorhals på 2cm og i tillegg 2cm åpning..... Ble innlagt og fikk lungemodningssprøyter. :s Er nå 32+5 og har vært til flere kontroller, som viser enda kortere livmorhals... Så nå har jeg fått streng beskjed om å ta det med ro i hvert fall så vi kommer oss til uke 34. Så jeg anbefaler deg å ta en tlf til føden og høre om du kanskje skulle kommet inn til en kontroll....

Skrevet

Kanskje jeg bør gjøre det, sitter å har vondt både i rygg og i magen. Mn merker at det er liksom et slit å dra ekstra tur til skehuset pågrunn av langvei.

Kommer uansett til å se det an til i morgen hvis det ikke blir vondere.:) ellers skal jeg til jordmor på tirsdag slik at jeg får sjekket det da. Hvert veldig rolig i dag, kunn drevet litt inne i huset.

Skrevet

Hos meg ble det ikke vondere, det liksom bare ulmet hele tiden, med noen vonde stikk innimellom, og press nedover. Håper for din skyld at det ikke er noe spesielt! Lykke til! :)

Skrevet

Uke 36 her, og har det på samme måte. Stikker masse og vondt. Ikke SÅ veldig mye kynnere, men ikke behagelige nei. Heldigvis har halsbrannen min også blitt bedre de siste ukene, da tulla ligger laaangt ned nå. Lettere å puste også. Men mer bælete og ukomfortabelt å bevege seg da....men heldigvis ikke så lenge igjen :D

Skrevet

Hos meg ble det ikke vondere, det liksom bare ulmet hele tiden, med noen vonde stikk innimellom, og press nedover. Håper for din skyld at det ikke er noe spesielt! Lykke til! :)

Noen ganger er de vonde i løpet av dagen, og magen er veldig hard. Håper også at det ikke er noe på gang. Plagdes mye med kynnere osv ved forgje svangerskap, men ikke så vonde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...