Gå til innhold

Melk i brystene på spray??

Anbefalte innlegg

Jeg bruker Synarel om dagen ja... Og Brystene mine skriiiker av ømhet! Ganske vondt faktisk. ikke slik ømm de pleier å være. Og nå er det jammen meg kommet melk! ikke bare sånn gul gugge... Men jeg kan presse ganske mye frem i et par tak. Det synest jeg er rart. Tror ikke det var sånn forge gang. Noen som Opplever det samme? Hva er det som gjør det? Noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144035752-melk-i-brystene-p%C3%A5-spray/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er merkelig ja. Synes jeg og! Og i natt fikk jeg mens. Jeg mått jo prøve litt i dag og, bare for å se om det var noe der. Og det er det. Har jo ikke ammet på to år. Og det har vert tørke ganske lenge ;) Det er ikke noe vits i å ta test. Altså jeg har jo ingen eggledere, og det er brent godt igjen der de skulle vert... hmmm. Snodige greier =)

åh, beklager. fikk ikke d med meg i farta. da må d være at du kanskje har tenkt mye på babyer eller no da i det siste. så mye at d faktisk har overstyrt nesesprayen, hehe. har ei venninne som fikk melk ut ifm at hun tenkte veldig mye på at hun ville bli mamma. hun var da ikke gravid og hadde aldri vært d :P

Annonse

Åh! Jeg var jo hjemme hos mamma og pappa i påsken. Og der var broren min, dama og den fine nydelige babyen deres! Det har jeg ikke tenkt på i det hele tatt! Tusen takk "All I want is u"! Det må jo nesten være det som gjør det =) Haha. Lett påvirket? Jeg? Haha. Slapper litt mer av nå ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...