Gjest stårma Skrevet 5. april 2013 #1 Skrevet 5. april 2013 Mini sine tøfler har gått i stykker. Må ut og handle nye. Han er 20mnd. Tenker at det blir jo varmere fremover, men de må vel ha tøfler i bhg uansett og ikke bare sklisokker? Noen tips til hva slags type? Frem til nå har han hatt superfit ulltøfler, men ulltøfler blir vel litt varmt fremover.
Gjest sussie77 Skrevet 5. april 2013 #2 Skrevet 5. april 2013 Skinntøfler er fine å bruke nå på våren. Men på sommeren syntes jeg de kan bli litt varme. Og da har jeg bare brukt antiskli sokker.
Håpefull77 Skrevet 6. april 2013 #3 Skrevet 6. april 2013 Vi har handlet sandaler alt og bruker de som tøfler i barnehagen. Ble anbefalt å handle sandaler så fort som mulig, da de blir fort utsolgt, siden mange hadde begynt å handle. I fjor fikk vi ikke mange par å velge på. Da kjøpte vi i begynnelsen av mai. Når sandal sesongen begynner i barnehagen tenker jeg at jeg kjøper et par sokker med skinn under som hun kan bruke inne. Da er det såpass varmt at hun ikke trenger tøfler.
Millea har tre små Skrevet 19. april 2013 #4 Skrevet 19. april 2013 Jeg synes sandaler er fint. Da blir ikke føttene så klamme i løpet av dagen. Tror det er godt med litt luft:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå