Gå til innhold

Liker ikke at kvalmen har blitt helt borte....

Anbefalte innlegg

Noen som har noen erfaring med det uten at det har vært noe galt?

kvalmen har aldri slått helt til på meg heller men syns det er rart at jeg ikke har ett snev av å være uggen.

Men jeg er vanvittig trøtt!! vil bare sove og sove.....

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke én dag med kvalme første gangen, uten at jeg tenkte noe over det.

Nå har jeg vært litt kvalm, men det kommer og går. Har du opplevd at det ikke går bra når kvalmen blir borte? Siden du er bekymret..

Jeg var litt uggen rundt uke 5-6, så bra, kastet opp i uke 9-11, så bra, begynt å kaste opp igjen nå (uke 16).

Har fått andre symptomer nå (f.eks gått opp i bh str :P ) og da er det enklere å ikke bli bekymret, men prøv å slapp av ;)

Annonse

ja jeg får prøve å slappe av men det er jaggu ikke lett!

Har lyst til å ta ultralyd hver dag jeg.....

Men jeg er sulten heeele tiden da. jeg kan spise og føle meg mett i 5 min før sulten kommer igjen.

Det er vel ett symptom det også vel?

ja jeg får prøve å slappe av men det er jaggu ikke lett!

Har lyst til å ta ultralyd hver dag jeg.....

Men jeg er sulten heeele tiden da. jeg kan spise og føle meg mett i 5 min før sulten kommer igjen.

Det er vel ett symptom det også vel?

Tror det. Jeg har/hadde det hvertfall sånn :P Utrooooolig irriterende. Vet ikke om det har blitt bedre av seg selv nå, eller fordi jeg la om kostholdet. Har kuttet ut brødmat og spiser mer grønnsaker og frukt.

Gleder meg vilt til UL, men det er enda en måned(!) til! Blir helt tullete av å vente, jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...