Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #1 Skrevet 5. april 2013 Vi har nytt hus med Flexit anlegg. Jeg syns det støvet unaturlig mye her. Om jeg tørker støv er det nytt støvlag senere på dagen. Det klikker snart. Skal jeg ikke ha støv i alle vinduskarmer eller på alle flater må jeg tørke støv hver eneste dag. Jeg har ikke støv på hjernen eller noe men fader heller. Lurer på om det er noe feil på anlegget. Vi får mørke ringer rundt luftelukene i taket og. Anonym poster: b6ce63c1b5eee512b43c743fbd756ef3
Tipp topp Skrevet 5. april 2013 #2 Skrevet 5. april 2013 Hadde sjekket anlegget og byttet filter. Har ikke samme anlegg men hos oss var tydeligvis rørene fulle av byggestøv og det samme med filteret. I tillegg var ikke enheten skrudd skikkelig sammen så den sugde inn støv fra rommet (og det hadde det ikke blitt rengjøring). Høres ut dom om dere har noe av de samme problemene.
Himmel og hav Skrevet 5. april 2013 #3 Skrevet 5. april 2013 Vi har Flexitanlegg, og har ikke samme problemet. Det blir støv/svart rundt lukene innimellom, men det er jo ikke rart når så mye dras forbi der. Ring Flexit, de gangene jeg har snakket med dem har jeg fått kjempegod og hyggelig service
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå