Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #1 Skrevet 5. april 2013 Tok en graviditetstest i dag. Er nemlig fem dager på overtid. Jeg skjønner ikke hvorfor, siden vi har hatt beskyttet sex siden frøkna kom til verden for over ett år siden. Men overtid har jeg aldri hatt før, og jeg har noen symptomer... blant annet tretthet, kjempesulten og hjertebank. I natt lå jeg også kvalm... Kan være stress på jobben, kan være litt forkjøla, det ka det kan... mei dag tok vi en test. Siden jeg tenkte det var så kjekt å bare dra på den lokale butikken kjøpte jeg RFSU-test. Og her kommer min erfaring. Brukte den på morgenurin, fem dager over forventet mens. Først ble hele skjermen (er det det den kalles?) rosa, før kontrollstreken dukket opp knallrød. Teststreken stod tom. Jeg la testen til side og gikk videre med mitt. Da jeg sjekka testen igjen ca tre timer senere var det plutselig dukket opp en strek på testområdet også. Den er ikke kjempetydelig akkurat. Nesten som en skyggestrek, som er litt mørkere i den ene kanten enn den andre. Skal jeg gå utifra at det første resultatet den viste ca. 5 min etter at testen var tatt stemte, eller at jeg faktisk er gravid, siden det dukket opp en strek etterhvert. Når jeg har tatt tester med de to andre gullene var strekene så tydelige at det var umulig å ta feil... nå er jeg forvirra. etter at jeg googlet rfsu fant jeg noen negative anmeldelser. Anonym poster: ed05837bc25a080a8cc4ac007c2a632a
Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #2 Skrevet 5. april 2013 Gå utifra det resultatet som ble vist ca 5 min etterpå,du Hvis du er veldig usikker så får du bare kjøpe en ny en. Anonym poster: 6b3cda9f06f569b706c277b5a7b943dc
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 5. april 2013 #3 Skrevet 5. april 2013 Resultatet skal kun leses av etter den tiden som står i bruksanvisningen. Siden den lå i 3 timer kan svaret være falskt. Men jeg har ikke fått positiv graviditetstest før 8 dager etter forventet mens. Jeg ville ventet til mandag også tatt en ny test da.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #4 Skrevet 5. april 2013 Rfsu testen skal jo ikke leses av med en gang, er vel mellom 5 minutter og en halvtime som er riktig. Jeg har hvertfall bare gode erfaringer med disse, ingen falske positive, men resultatet blir klarere jo lengre den får ligge. Anonym poster: 1147125190d18e230cb7e3512f3a53df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå