Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #1 Skrevet 5. april 2013 Jeg holder på å pakke fødebagen og på SUS må vi ha med egne nettingtruser pga innsparinger... Hvor mange trenger jeg og hvilke er best? Har dere noen erfaring med størrelsene? Er jo unisex, men kan umulig bli for godt om de er helt tighte, samtidig så skal jo bleie/bind holdes på plass... Sjekket kjapt på nettbutikkene til apotekene, fant Tena Fix 5 pkn til 87,- mens Attends har 15 pkn til samme pris hos et annet apotek, men aner jo ikke noe om kvaliteten... Anonym poster: b283fe2cbd486070c043f922cb1a6507
Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #2 Skrevet 5. april 2013 Spørs hvor lenge du skal ligge på sykehuset og hvor mye blødninger du har etter fødselen. Jeg ville gå for 15 stk enn 5 stk. Og det er kanskje lurt å kjøpe 30stk mtp renselsesblødninger som kan vare mer enn 2 uker etter fødselen... Anonym poster: 72e41bc26b668b7674edeef6e26f3fd4
Håper<3 Skrevet 5. april 2013 #3 Skrevet 5. april 2013 Ville kjøpt tena sine, i XL. Det er lurt å kjøpe de aller største da de ikke vil føles stramme mot magen. Særlig med tanke på et eventuelt keisersnitt.
Cruella De Vil Skrevet 5. april 2013 #4 Skrevet 5. april 2013 Oj, må dere ta med selv, kjedelig ting å måtte kjøpe inn... Jeg husker ikke hvor mange jeg egentlig brukte, men de går jo ganske fort i stykker, så jeg ville gått for 15 pk hvis jeg var deg. Og hvis du har et apotek i nærheten ville jeg stukket innom der og spurt om hvilken størrelse de tror er best. Det er greit at de ikke er for store også, for da fungerer de jo ikke uansett.
Håper<3 Skrevet 5. april 2013 #5 Skrevet 5. april 2013 Oj, må dere ta med selv, kjedelig ting å måtte kjøpe inn... Jeg husker ikke hvor mange jeg egentlig brukte, men de går jo ganske fort i stykker, så jeg ville gått for 15 pk hvis jeg var deg. Og hvis du har et apotek i nærheten ville jeg stukket innom der og spurt om hvilken størrelse de tror er best. Det er greit at de ikke er for store også, for da fungerer de jo ikke uansett. Jeg er ikke spesielt stor og tena sine i XL passet fint til meg uansett da de var veldig stretchy. Kjøpte noen i M når jeg kom hjem og de var bare ubehagelige å gå med, og "rullet" ned under magen.
♥Madam Mim♥ Skrevet 5. april 2013 #6 Skrevet 5. april 2013 Jeg brukte kun 2 stk. Var det første døgnet etter fødsel. Etter det brukte jeg mine egne truser, hadde tatt med noen som var litt romslige slik at jeg fikk plass til bleia. Følte meg litt mer vel da enn med nettingtruse :-)
Tarssan Skrevet 5. april 2013 #7 Skrevet 5. april 2013 Disse trusene man får på sykehuset går fint å vaske. Vet ikke merke, men kanskje er det slik med de man får kjøpt og? For da trengerman jo ikke så mange.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #8 Skrevet 5. april 2013 Takk for så mange svar! Ja, er litt kjedelig å måtte kjøpe selv, ikke det morsomste å bruke penger og energi på, men det er i hvert fall bedre de sparer inn penger på trusene enn fødselstilbudet Ja, det står at nettingtrusene kan vaskes opp til et visst antall ganger på produktsidene, men tenkte det kunne være greit å ha noen så jeg slipper å tenke på klesvask de første dagene. Dessuten får jeg ekle bilder i hodet av blodige nettingtruser (aner ikke hvordan de ser ut i utgangspunktet, ser nesten for meg helsetrøye-truser, hehe), så greit å ha noen på lur. Jeg får høre med de på apoteket om størrelse da, de bør nok vite det. Men skal huske å si at de ikke skal være for stramme, samtidig som de holder på innholdet:) Får også ta med noen litt romslige, vanlige truser i tilfelle jeg føler meg uvel i nettingtrusene, som Madam Mim nevner. Alt som skal tenkes på, phu! - hi Anonym poster: b283fe2cbd486070c043f922cb1a6507
Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #9 Skrevet 5. april 2013 Har bare brukt mine egne truser etter fødslene jeg. Og jeg har 3 keisersnitt.... Er det virkelig nødvendig med nettingtruser? Anonym poster: 756297545e923865cf682cc210863f17
Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #10 Skrevet 5. april 2013 Jeg holder på å pakke fødebagen og på SUS må vi ha med egne nettingtruser pga innsparinger... Hvor mange trenger jeg og hvilke er best? Har dere noen erfaring med størrelsene? Er jo unisex, men kan umulig bli for godt om de er helt tighte, samtidig så skal jo bleie/bind holdes på plass... Sjekket kjapt på nettbutikkene til apotekene, fant Tena Fix 5 pkn til 87,- mens Attends har 15 pkn til samme pris hos et annet apotek, men aner jo ikke noe om kvaliteten... Anonym poster: b283fe2cbd486070c043f922cb1a6507 ??? Jeg skal også føde på sus. Har ikke hørt at man må ta med egne nettingtruser.... Anonym poster: 64e2ddd93383945a16fa01d3c12188b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå