Gå til innhold

ikke lenge igjen.. men..

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg kommer med ett dumt spørrsmål, har ikke noe tro på at dem gjør det.

Men jeg har termin 20 april, det er min første og gjør ikke noe anna en og sove og sove.

Blir sliten bare av og reise på besøk eller i butikken. Sloter også litt med høyt

Blodtrykk og vondt i bekkenet har jeg hatt lenge. Føler ikke at det er noe og kose seg for i svangerskapet lenger rett og slett!!

Kan man bli satt i gang før termin om man føler og har det sånn?

Kjenner en som ble det med sin andre :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144035518-ikke-lenge-igjen-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke så lett å svare på for oss. Kan hende de gjør d på ditt fødested, du må nok bare snakke med dem og finne d ut.

Hadde det sånn med førstemann, men var ikke på tale å sette igang. Fødte 3 dager over termin.

Føler med deg:-) du må nok bare ta hensyn til hva du orker og ta en dag av gangen. Lykke til:-)

Da trur jeg isåfall du må smøre veldig tykt på når du forklarer situasjonen hvis du da ikke har et altfor høyt blodtrykk og du har svangerskapsforgiftning da?

Vi er nok mange som ikke koser oss i svangerskapet. Kunne tenke meg å bare få babyen ut snart jeg også, men må nok vente iallefall 2 uker til når jeg har rundet uke 34. Bekymringer og komplikasjoner fra ende til annen...

Lykke til, det er uansett ikke så altfor lenge til vi sitter med belønningen for slitet i armene :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...