Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig... 10 dager igjen, i morgen er det en sifret... Nå er ikke lillegutt langt unna.. Har ikke gått over termin med de to andre, så håper jeg slipper denne gangen også.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei, ikke noe sniking i køen nå Fomle;-) jeg har bare 6 dager igjen til termin:-)

Skrevet

Skal prøve å la vær å snike.. Hehe.. ;) Da er vi ikke langt unna noen av oss. Nyte magen mens vi kan.. :) Men har en utålmodig 4 åring som er veldig spent på når lillebror kommer. Ja, ja, to timer for modningsakupunktur i neste uke, satser på å få gang da ;)

Skrevet

Det går nok bra om du sniker Fomle, kan jo ikke akkurat knipe igjen;-) har aldri kommet så langt til å bestillr modningsskupunktur. Nå angrer jeg :-(

Om halvannen time har jeg barnefri helt til søndag, så synes ho ksn komme nå:-) hadde passa så bra. Skal ut å gå tur og kose litt med gubben i kveld, så får vi se;-)

Skrevet

Deilig med litt barnefri :) Sitter her med maserier for andre dag på rad.. Holdt på i natt også.. Håper på snarlig fødsel for oss begge ;)

Skrevet

Det at du har maserier tyder jo ihvertfall på at skjer noe:-) krysser fingrene for oss begge:-) Har vondt i korsryggen og mensensmerter, men tror ikke d er noe på gang enda;-)

Skrevet

Ja er absolutt noe som skjer.. Men om det går over i ordentlige rier gjenstår ennå å se... Men de er der selv om jeg er i bevegelse.. Prøver å holde meg opptatt så jeg ikke tenker så mye på det.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...