Gå til innhold

Brystspreng er uuutrulig vondt....

Anbefalte innlegg

Lille jenta mi på 4,5mnd ble syk i påsken, å nektet å ta puppen... Noe hun enda nekter, delammet henne frem til hun ble syk. Hun tar mme på flaske utn prob. å spiser grøt på kvelden - å litt frukt på dagen.. Så hun klarer seg fint uten puppen.. Meeen nå sitter jeg her med uuutrulig melkespreng.. Noen som har noen råd for at sprengen skal slutte??

Å hvor lang tid tar det fra man er sluttet å amme, til man blir tom for melk i puppene??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144035492-brystspreng-er-uuutrulig-vondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pumpe litt så den verste sprengen forsvinner, til melkeproduksjonen går ned og til slutt forsvinner? Du trenger ikke nødvendigvis ha en pumpe for å få ut melk, da jeg ammet hendte det jeg håndmelket litt hvis jeg hadde melkespreng (det gikk ekstra lett i dusjen under varmt vann, men var ikke nødvendig).

Vet ikke hvor lang tid det er vanlig det tar før melken forsvinner, en venninne av meg fikk ut melk flere måneder etter at hun sluttet å amme, men hos meg forsvant melken ganske momentant (men så var vel det at melken min forsvant en direkte årsak til at jeg måtte slutte å amme da vesla var ni mnd gammel).

Takk før rådene.. Har ikke blitt bedre enda, går med stram bh/overdel.. Å hjelper litt på puppene med varm dusj... håpe bare at det værste trykket slipper, å at jeg slipper unna brystbetennelse....:(

Dunker i puppene, klarer ikke å ha lillejenta liggende på puppene(når hun skal rapes/trøstes, o.l, gjør så sinnsykt vondt:/:/)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...