Gå til innhold

sex etter ma,hvor fort blir man gravid igjen.

Anbefalte innlegg

Hei,var ferdig med mensen søndagen sist helg..Mensen kom en helt annen dato enn før jeg ble gravid men var fire uker etter abort når jeg fikk den sist.varte i 7dager...hatt sex hver dag siden søndag..Ca hvor mange dager er det til det er lettest å bli gravid?vil gjerne få det til raskt:)

Fortsetter under...

For min del må jeg ha blitt gravid 2,5-3 uker etter aborten. Altså på første eggløsning. Dette til tross for at jeg fikk en menslignende blødning 5 uker etter abort. Trodde dermed løpet var kjørt første runden, men da jeg etter 7 uker ble veldig kvalm hver dag, så tok jeg en test som bekreftet graviditet :)

Det er jo i grunn veldig vanskelig å svare på når du blir gravid igjen da ;-) Kanskje eggløsningstester hadde vært noe, da vil du finne ut når sjansen er størst. Mange mener at det er lettere å bli gravid etter SA/MA, men er jo ingen garanti ;-)

Annonse

Mensen varte litt kortere enn jeg hadde regnet med, men det var store mengder friskt blod og også klumper, som sikkert hang igjen fra aborten. Var vel bare 1 dag med skikkelig blødning og et par dager med svakere blødning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...