Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 4. april 2013 #1 Skrevet 4. april 2013 Er det no galt med tisset mitt eller?? Skulle egentlig ha hjemmekontroll med jordmor i dag (som ble utsatt til i morgen), og jeg tisset i plastbegeret mitt som vanlig og satte det i kjøleskapet siden kontrollen egentlig skulle være kl 19. Når den ble kald ble den helt rar - ble ugjennomsiktig og mer orange enn gul, og skilte seg.... :S Satte den ut i romtemperatur så den kunne bli "normal" igjen, men nå ligger det liksom et lite lag med hvitt i bunn av begeret. Nice! Noen som har opplevd det samme?.. Jeg MÅ jo oppbevare den i kjøleskapet når det er så mange timer mellom morgenurin og kontroll.... :/
Nikamo Skrevet 5. april 2013 #2 Skrevet 5. april 2013 Kan det være at du har en uvi, og dermed får "grumsete" urin? Dersom man har leukocytter (hvite blodlegemer) i urinen, kan disse gjøre at urinen ser uklar ut; "Leukocytter er almindeligvis ikke synlige – men hvis de er talrige nok (i urinen), kan urinen fremstå tyk eller “mælkeagtig”" Tenker at dette kan være det hvite du ser på bunnen...?
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 5. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2013 Kan det være at du har en uvi, og dermed får "grumsete" urin? Dersom man har leukocytter (hvite blodlegemer) i urinen, kan disse gjøre at urinen ser uklar ut; "Leukocytter er almindeligvis ikke synlige – men hvis de er talrige nok (i urinen), kan urinen fremstå tyk eller “mælkeagtig”" Tenker at dette kan være det hvite du ser på bunnen...? Hm, kanskje det...? Får høre hva jordmor sier i kveld da, har tatt ny urinprøve og satt den i kjøleskapet igjen. Jeg har ingen symptomer på uvi, men det trenger kanskje ikke bety noe..
butterfly 2011 Skrevet 5. april 2013 #4 Skrevet 5. april 2013 dette skjer med urinen når den blir kald.. varm når du hadde den inn i kjøleskapet ? min urin ble også slik en gang,men det var ingenting gale med urinen.. legen sa det var helt normalt at den skillte seg når den ble kald lykke il
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 6. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2013 dette skjer med urinen når den blir kald.. varm når du hadde den inn i kjøleskapet ? min urin ble også slik en gang,men det var ingenting gale med urinen.. legen sa det var helt normalt at den skillte seg når den ble kald lykke il Takk Ja, jordmor sa at den ofte kan skille seg litt når den ble avkjølt. Så det var nok ikke noe galt likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå